02

1.5K 63 11
                                    

Suga POV

Suga:Eh korang dah sedia ke nk kena humun dengan fans.Aq penat duh nk layan dia orang and want more thing aq dengar ada budak baru no masuk.Betul ke?

Hoseok:Well yg tu aq x tahu sebab appa x bagitahu and aq x sedia lagi kau tahu dengar dia orang jerit sakit telinga aq duh.

Jin:Sedia atau x kena tempuhi jugak.Kita kena tanya diri sendiri kenapa handsome sangat.

Suga:Well aq kira sampai tiga aje lepas tu kita pecut masuk kelas.1...2....3 lari!!

BTS dengan penuh semangat lari dari fans tapi entah dimana silapnya Jin&Jimin bertembung dengan sekumpulan gadis.

Jin/min:What the??sorry sangat-sangat korang x apa ke?

???:What kau buta ke x nampak ke yg kita orang jatuh kau boleh kata x apa-apa?

Jin:Sorry sangat x di kami kena humun dengan fans tu yg kita orang lari.

Jimin:Hyung biar betul,hyung nk lepas kan dia orang macam tu aje  nk suruh Jimin do something?

Jin:Jangan kita yg langgar dia orang by the what your name cuz I think I never seen your guys in this school?

???:Jihyo just call me Jihyo.Saya budak baru kat sekolah nie.

Jimin:So nie lah budak yg appa bagitau tu hmmn not bad.Hyung macam mana dari playboy jadi alim mi hmmn?

Jin:Aq x dak mood lah dik and apa yg boleh saya bantu korang?

Jimin:Well mesti dia orang nk tahu pejabat kt mana kan so korang jalan terus dari sini sampai korang nk nampak pokok kt tengah then belok kiri ada elevator kat situ naik tekan tingkat 3 then ...hyung Jimin dah lupa lah hyung sambung ehh.

Jin:Haish kau ni sekolah sendiri boleh lupa lepas korang naik elevator korang belok kana dan ada nk satu pintu besar kat situ lah pejabat.

Jihyo:thank sebab tolong kita orang.

Jimin/Jin:No hal lah benda kecik je nie.Anyway nice to meet you guys.

Jimin:Kenapa kita baik ehh dengan korang.

Jihyo:Don't known mungkin tu datang dari hati korang.*bergerak Dari situ*

Hoseok:Eww hyung cakap apa kat bitches tu ?

Jin:Aq x cakap apa pun just tolong dia orang cari pejabat tu aje.

Jimin:Hoseok hyung dia orang bukan bitch la tapi beauty.

Suga: What sejak bila kau jadi baik nie.

Jimin:Nado molla*berambus dari situ*

Got7:Yoh Shit kau buat pa tu?

BTS:Yah!!Motherfucker kau memang nk kena kan

Buk! bak!punch! (Entah mungkin macam tu kut bunyi orang bergaduh)

Jimin POV

Budak baru tu kan boleh tahan jugakan,apa apa pun yg terjadi aq mesti siasat  dia orang tinggal kat mana.Mesti!

??:Annyeong Mina imnida

Hummn budak baru ke sebab aq rasa x pernah lagi aq dengar nama tu.Dengar macam jepun je nama tu ahh lantak la sapa pun*suara hati*

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 15, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

WHEN PLAYBOYS MEET SAVAGE GIRLSWhere stories live. Discover now