Zalımmmm Zayn bir gün beni kalpten öldürecek 😏
🌺
Güzel bir öğlen yemeğinin ardından Zayn beni eve bırakmak yerine, beni içmeye davet etmişti.
Öğlen vakti dediğimde ne var bunda der gibi bakmış ardından da hesabı ödeyerek dışarıda sigara içeceğini, tabağımı bitirmeden asla yanına geri dönmememi söyledi.
Önümdeki tavuk ve patates parçalarına bakarken iç çektim derince.
Bu konu da fazla sık boğaz yapabiliyordu. Çok zayıf olduğumu sürekli hatırlatıyordu, sanki o dünyanın en kilolu erkeği falanmış gibi.
Neredeyse benim kadar kilosu vardı ama gücü oldukça yerindeydi.
Bense hem zayıf hemde oldukça güçsüzdüm.
Bazen, halsiz düştüğüm zamanlar, bu konu hakkında kavga bile ediyorduk.
Kafamı yumruk yaptığım elime yasladığım için içeceğimden zar zor bir yudum almıştım ki tepemde dikildiğini fark etmem uzun sürmemişti.
Zayn Malik kokusu sigara dumanı ile birleştiğinde vahşet bir hal alıyordu ama bu her ne kadar etkili olsa da bana bir o kadar dokunuyordu.
'' Hala bitirmemişsin. Sinirleniyorum. ''
Karşımda oturup üzerindeki zümrüt yeşili, kadife ceketini çıkardı ve sandalyenin arkasına astı.
O bunu yapmaya devam ederken ben kasılan kol kaslarına odaklanmıştım.
Sanırım biraz fazla odaklanmıştım ki o da bunu hemen fark etmişti.
'' Biliyorum çok güzeller. Ayrıca onları daha uzun seyretmek istiyorsan uzunca bir süre yaşamalısın. Bunun en iyi yolu da tabağındaki şeyleri bitirmekten geçiyor. ''
Kurduğu uzun cümleye gözlerimi devirdim ve tabağımda kalan son patates parçasını ağzıma attıktan sonra sırtımı sandalyeye yaslayıp kollarımı da iki yana sarkıttım.
Karnım ufakça şişmişti ve yediklerim birazdan yedi kat derimi delip, olduğu yerden çıkarak Zayn'in yüzüne yapışacak gibi hissediyordum.
Eğer böyle bir şey olursa, kesinlikle Zayn hak etmişti.
'' Aferin. ''
Baş parmağını çeneme koyup okşadıktan sonra beni bir köpek sever gibi sevmişti.
KÖPEK.
'' Beni evdeki koca köpeğin yerine falan mı koyuyorsun acaba? ''
Bir süre düşündükten sonra yüzü buruşturdu ve kusuyormuş gibi bir hareket yaptı.
'' Her gece evde beslediğim köpekle sevişmek gibi fantezilerim olmadığına göre hayır. ''
Bir de çok bilmiş bilmiş bakıyordu.
'' İğrençsin. ''
Masanın kenarında duran cüzdanı ve telefonunu alıp ceketini de sırtına attıktan sonra gömleğinin yakalarını düzeltmişti.
'' Bazen. İnkar etme sevmediğini söyleyemezsin, özellik şu bac- ''
'' Yeter artık. '' yanaklarım pembeleşirken elimi ağzına kapamıştım.
Gerçi bunun için baya bir parmak ucumda yükselmem gerekmişti, bu yüzden etek giymediğime dua ettim.
Elimi dudaklarının üzerinden geri çekip parmaklarına indirdiğimde parmaklarımı kavramıştı ve beraber yürümeye başladık sahil boyunca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Charm| Z.M
FanfictionKaia, esmer oğlanı koşulsuz şartsız sevmişti. Onun için tüm zorlukların karşısında durabileceğini inanmış, gücü ve sevgiyi tüm iliklerinde hissetmemişti. Oğlan ise her zaman ki gibi gün yüzüne çıkarmamıştı duygularını. Dile dökmemişti sevgisini...