Σίγουρα κάποιοι από εσάς έχουν νιώσει τι σημαίνει η λέξη 'έρωτας' .
Μπορεί να είσαι ερωτευμένος με τα μάτια του, μπορεί να είσαι με την καρδιά του , μπορεί να είσαι με κάθε μέρος του σώματος του αλλά στην ουσία είσαι με αυτόν. Οι περισσότεροι όταν βλέπουν τον άνθρωπο που είναι ερωτευμένοι μαζί του νιώθουν έναν κόμπο στο στομάχι. Ναι, κι εγώ το έχω νιώσει. Όταν είσαι ερωτευμένος με ένα άτομο φαντάζεσαι πράγματα που ίσως και δεν γίνουν ποτέ αλλά εσύ παρόλο που το ξέρεις ακόμη ελπίζεις. Είναι ωραίο να αισθάνεσαι . Είναι ωραίο να νιώθεις για ένα άτομο που ξέρεις ότι πραγματικά αξίζει. Κι όμως κάποιοι παρόλο που πληγώνονται από ένα άτομο , τους αρέσει , εννοώ πως πληγώνονται αλλά δεν τους νοιάζει γιατί ξέρουν πως αξίζει την αγάπη τους αυτο το άτομο.
Σίγουρα όταν είσαι ερωτευμένος με κάποιον νιώθεις και σκέφτεσαι αυτά :
Αρχικά πονάει τόσο πολύ να τον βλέπεις να κοιτάει άλλες όπως θα ήθελες να κοιτάει εσένα. Και είναι τόσο όμορφος στα μάτια σου. Τα μάτια του είναι σαν κρύσταλοι. Τα χείλη του είναι τόσο υπέροχα . Βάζει το τσιγάρο στα χείλη του και εκείνη την ώρα έχεις τόσο πολύ την επιθυμία να τον φιλήσεις. Νιώθεις παράξενα. Ζηλεύεις ακόμα και τον κολλητό του που τον ακουμπάει ,του μιλάει , κοιμάται μαζί του. Ζηλεύεις το τσιγάρο που ακουμπά τα χείλη του , ζηλεύεις την μπλούζα που ακουμπάει και κολλάει πάνω στο σώμα του , την κολόνια που ακουμπάει τον λαιμό του, τις κοπέλες που τον ακουμπούν . Ζηλεύεις τα πάντα. Θα ήθελες τόσο πολύ να τα κάνεις εσύ όλα αυτά . Να ακουμπάς τα χέρια του , τα χείλη του , τον λαιμό του , να κοιτάζεις όσες ώρες θες τα μάτια του χωρίς να σε νοιάζει αν σε κοιτάει ή όχι , να τον χαζεύεις για ώρες χωρίς να σε νοιάζει αν το καταλάβει. Σου λείπει την νύχτα που δεν τον βλέπεις. Φαντάσου. Τον θέλεις γαμωτο. Σ'αρέσει αυτό που νιώθεις. Σ'αρέσει που πληγώνεσαι γιατί είναι για αυτόν. Και πίστεψε με αξίζει πολλά. Αξίζει αυτά που νιώθεις . Και σ'αρέσει τόσο γαμημένα πολύ ο τρόπος που σκεφτόταν. Η καρδιά του , το μυαλό του. Το λατρεύεις το μέσα του. Πραγματικά το λατρεύεις. Είναι τόσο όμορφο. Ποιο όμορφο από το έξω του αλλά και τα δύο είναι όμορφα. Ίσως σε κάνει να νιώθεις ότι νιώθεις λόγω της καρδιάς και του μυαλού του . Ίσως να μην νιώθεις ότι νιώθεις για το έξω του τόσο όσο για το μέσα του.Σίγουρα όλοι μας έχουμε σκεφτεί κάτι τέτοιο. Δεν είναι εύκολο. Δεν είναι ευκολο να ξεχάσεις έναν άνθρωπο που σε κάνει να νιώθεις τόσα πολλά μόνο με μια του μάτια. Αλλά σ'αρέσει. Είναι ωραίο να νιώθεις τι είναι ο έρωτας, η αγάπη.
Νιώσε το και αν το άτομο αυτό αξίζει την αγάπη σου μην ξεχάσεις ποτέ να του την δώσεις. Αν πάλι δεν την πάρει μην στεναχωρηθείς, αυτός χάνει γιατί ξέρεις ότι αυτό που νιώθεις εσύ για αυτόν είναι κάτι δυνατό. Και μην αμφιβάλλεις ποτέ για τα συναισθήματά σου . Ακόμη κι αν πληγώνεσαι αξίζει. Αυτό να θυμάσαι .