Έχεις αυτοπεποίθηση;
Αν δεν έχεις ήρθε η ώρα να αποκτήσεις.
Σε αυτό το κεφάλαιο θέλω να σαν δώσω να καταλάβετε κυρίως ότι η ομορφιά σε έναν άνθρωπο δεν βρίσκεται στο έξω του αλλά στο μέσα του. Ναι μεν είναι όμορφος εξωτερικά αλλά το εσωτερικό του είναι αυτό κυρίως που τραβάει την " προσοχή ".
Έχω γνωρίσει αρκετούς ανθρώπους που για παράδειγμα σε μια γυναίκα κοιτάνε πως είναι εμφανισιακά. Ποτέ δεν κοιτάνε το μέσα της. Πόσοι στις μέρες μας είναι όμορφοι αλλά δεν έχουν μυαλό , καρδιά κλπ;
Το εσωτερικός κόσμος είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του ανθρώπου. Όλοι μας είμαστε όμορφοι. Κάποιοι εξωτερικά κάποιοι εσωτερικά αλλά όλοι είμαστε.
Έχετε αυτοπεποίθηση. Όταν μια γυναίκα έχει αυτοπεποίθηση σημαίνει ότι αναγνωρίζει το ποια είναι. Ξέρει τις ικανότητες της , γνωρίζει μέχρι που μπορεί να φτάσει κλπ και αυτό ναι μεν είναι σημαντικό αλλά είναι και όμορφο. Επίσης αν έχεις κάποια κιλά παραπάνω , αν δεν σου αρέσει κάτι πάνω σου , αν έχεις κάποιο σημείο πάνω στο σώμα σου που δεν δε "ευχαριστεί" και θέλεις να το αλλάξεις κάντο μόνο επειδή θα το θέλεις εσύ πραγματικά και όχι επειδή θα στο πουν οι άλλοι. Αυτό θα το αναλύσουμε σε άλλο κεφάλαιο όμως.
Αγαπήστε το σώμα σας έτσι όμως είναι και μην σας νοιάζει αν δεν είστε τόσο όμορφες εξωτερικά , γιατί αν έχετε ένα πανέμορφο εσωτερικό κόσμο τότε η εξωτερική εμφάνιση είναι μηδαμινή μπροστά στην εσωτερική.