1.

46 8 2
                                    

-Zamknij sie! - krzyknęłam.
Trzasnęłam drzwiami I pobiegłam na góre po schodach. Serio mam jej dość... dopiero weszłam do domu, a matka już drze morde. Dobra jest 1.47 ja nie należe do  trzeźwych ale niech sie cieszy że woogóle wróciłam chociaż nie wiem czy nie lepsze było wyjście zostać na noc u Karola.. Aa widzicie przez to wszystko nawet nie wiecie kim jestem bo zapomniałam sie przedstawić a więc tak ..mam na imię Iza ...pije I pale ale nie prawilnie  bo jestem zaledwie  HOT 16 🔥Ja wiem, że niszcze sobie życie ale to przez tych jebanych obszczymurów, (znaczy mam zupełny szcunek do chłopaków [tsaa]) chodziłam z takim jednym Kacprem I co ?! Zdradził mnie ...wybaczyłam I dwa tygodnie później lizał sie z Leną przed szkołą ...wiedziałam że to koniec I teraz mam WYJEBANEE na związki. Poznałam zajebistych ludzi ..Natalka to moja siostra zastępuje mi rodzeństwo którego zawsze mi brakowało. A Karol to mój najlepszy przyjaciel ...razem chodzimy na imprezy I chlamy do nieprzytomności chociaż po mnie raczej nie widać że jestem pijana . Ostatnie dwa miesiące całkiem mnie zmieniły . Kiedyś grzeczna, miła I nawet według niektórych śliczna dziewczyna a teraz zimna suka bez uczuć  ..chociaż.. jestem miła dla najbliższych, a reszta to świry którym byłam kiedyś ja, ...ale dobra zmieniłam sie podobno na gorsze ale cóż . Najgorsi to są rodzice w tym wszystkim ... kurwa denerwuje mnie to że tak sie obchodzą tym, że pale I pije ...wcześniej mieli wywalone dopiero jak mnie spisywali na policji I musieli mnie odebrać z komendy wtedy sie zaczęło.Jest koło drugiej nad ranem a ja właśnie skończyłam dopijać energetyka który pobudzi mnie jeszcze bardziej ...zeszłam na dół do kuchni wzięłam mleko,podgrzałam I je wypiłam ...dobra chyba spróbuje zasnąć.
Karol: Śpisz skarbie ?
(Ja pierdziele on to ma wyczucie czasu ..)
Ja: Właśnie miałam sie kłaść ale ktoś mi przeszkodził 😉
Karol: Przepraszam, jutro powtórka ?
Ja: Nie wiem ...od rana będe mieć kaca pewnie,więc jak chcesz to ty przyjedź.
Karol: Dobra to wpadniemy z Natalką rano ..
Ja: Okej..Dobranoc ❤
Karol: Dobranoc ❤
Odłożyłam telefon I położyłam sie w łóżku ... nie wiem co ze mną będzie, są wakacje, ... ale za trzy tygodnie szkoła ..kurwa znowu facetka od bioli I babka z biblioteki będą się nade mną użalać I to tylko dlatego że mój tata sie powiesił ...ups nie powinnam o tym wspominać ...dobra nie ważne tego nie było. Moje życie legło w gruzach jeszcze bardziej gdy moja mama znalazła sobie nowego ...
Nigdy nie zapomne mojego taty ...I nikt mi go nie zastąpi ...chodze na grób z mamą ...czasami sama ...ale zawsze płacze ...no cóż to było 4,5 miesiąca temu jeszcze sie nie przyzwyczaiłam ..woogóle dlaczego ja o tym tutaj pisze ? Czuje sie już dobrze powoli zaczynam trzeźwieć, najwyższa pora ..przecież ostatniego wypiłam o 21 a jest już...Spojrzałam na zegarek; 2:27 pora się położyć ..rano przyjdzie ten przyjebus ...razem z Natalką a ja musze wstać żeby sie ogarnąć I ich wpuścić ...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 25, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

My Crew Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz