Oh! Uzun zaman oldu buralara gelmeyeli. Hepinizi teker teker özledim.
Herkesten çok ama çok özür dilerim. Bir süre yoktum bu hesapta ve nasıl durumu telafi edebileceğimi bilemiyorum. Lise bire geçeceğim ve benim için zorlu bir dönem olacak. Korkmuyor değilim. Fakat sırf korktuğum için Wattpad'i bırakacak ya da adminliği bırakacak değilim. Hani isteseniz de buralardan gitmiyorum.
Onun dışında yaz tatilinde neden girmediğimi açıklayayım daha doğrusu açıklamaya çalışayım.); bende bilmiyorum. O kadar boş vaktim olduğu halde neden girmediğimi ben de bilmiyorum. Evet bunlar ciddi işler ve ben bu ciddiyetin farkındayım. Fakat bütün gün kitap listemi bitirmek için kitap okumaktan ve ya telefonda boş boş takılmaktan başka yaptığım bir şey yok. Şöyle bir durum var ki tatilim boyunca yaşadığım şehirde değildim. İşte memlekete gitmek olsun, gezmek olsun, denize gitmek olsun, bir türlü aklıma gelmedi. Gerçi ben bunu pek mazeret kabul etmiyorum ama elimde başka bir geçerli sebep yok gibi görünüyor. Bunun nedeni de böyledir arkadaşlar.
Bunun da dışında (Çok fazla dediğimin farkındayım*kıkırdar*.) Yeri adminimize gerçekten çok borçluyum, borçluyuz. Biz buralarda yokken kendisi gelip yeni fikirlerde kitaplar çıkarmış, açıkçası çokta iyi yapmış. Bizim yokluğumuzda kendi işlerimize bile yetişmeye çalışmış. Bu nedenle gerçekten çok minnettarım. Bu kitapta çok hoşuma gitti açıkçası~!
Eh, ben de burada yazımı noktalayayım. Hepinize güzel günler, iyi hayatlar, iyi şanslar dilerim.
Happiness! Hi, we are Red Velvet.
-Joy/Doongdoongie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Luvies Chat
SaggisticaSelam ReVeLuvs! Bu kitabın amacı sizlerin ve bizlerin beraber sohbet etmesi ve daha çok kaynaşmamızı sağlamasıdır! •Yeri• •Joy• •Wendy• •Seulgi• •Irene•