Foute beslissing.

32 1 1
                                    

22:50 Bed.

Ik lig in bed. Ik voel de pijn op mijn rug. Het word me even te veel. De avond bij Kelvin, dat was fijn. Maar verder, zit er niets mee. Misschien moet ik wat meer afspreken met Kelvin, door hem voel ik me goed. En ik besluit om morgen te vragen of hij kan afspreken.

Het is ochtend, zoals gewoonlijk sta ik weer te haasten om optijd op school te komen. Ik smeer boterhammen en zet Myra achterop mijn fiets. Ik race naar school. En kom toch ruim op tijd :)

Ik kijk aandachtig naar het plein om te kijken of ik Kelvin zie. Ik kijk naar het muurtje. Daar zit hij. Mijn hart gaat sneller slaan. Ik loop voorzichtig naar hem toe en ga naast hem zitten. "Eh, hey." zeg ik voorzichtig. "HEEY!" Roept hij. En hij geeft me een zoen. Ik schrik. Hij ziet het gelukkig niet en richt zich weer op zijn telefoon. "Ik uhh, ik wilde dus vragen ofuh.. je.. uh.." stamel ik. Ik haal diep adem; "Kun je vandaag na school afspreken?" Hij kijkt op. "Nee sorry, na school moet ik naar mijn tante. Maar we kunnen zo na Frans wel even het winkelcentrum in gaan?"

"M..ma..maar, dan hebben we geschiedenis." Zeg ik zacht.

"En dan?" Zegt hij hard. "Die man is zo scheel als een kip zonder kop! Dat merkt hij dus echt niet he!"

Ik voel me een beetje aangevallen."Goed. Ik ga mee." zeg ik aarzelend.

"AH ECHT TOP MEID WORD GEZELLUG" Roept hij.

"Stt, stil nou!" Sis ik.

"Haha rustig maar meid , ik zit je maar te stangen hoor" en hij geeft een knipoog.

Ik weet niet wat ik moet zeggen en pak mijn telefoon. De schoolbel onderbreekt de stilte.

Op naar Frans, en dan.. het winkelcentrum in...

De laatste minuten van de Franse les zijn aangebroken, zo meteen gaan we het winkelcentrum in. Ik denk na over wat er zou kunnen gebeuren. Als ze erachter komen dat we weg zijn... Nee, vast niet. Kelvin weet wat hij doet. De bel gaat. Kelvin loopt naar me toe. "Schiet op, fietsen pakken en wegwezen, niemand mag ons doorhebben." sist hij. We rennen de gang uit. We hollen naar onze fietsen, ik grijp in mijn jaszak. Mijn sleutel... shit. Die ligt nog in mijn kluis. "Ehm, Kelvin... ik.." Verder kom ik niet , want er word aan mijn kraag getrokken.

Eline. ~ Completed ~Where stories live. Discover now