Knedlíček stanuje!

14 1 0
                                    


V pozadí knedlíček

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V pozadí knedlíček. To si moje třída usmyslela, že nás výlet bude stanování ve škole. Knedlíček se samozřejmě bojí, že s kym bude ._. Jde si někoho najít...MISSION FAILED!!! Knedlíček si zastanuje o samotě :c Mise byla neúspěšná, kvůli jedný holce co mi dělá zle. Knedlíček si postaví stan(Yo! Umim víc jak hrát League of Legends!). Jde na procházku(donucenou -.-), vrátí se a že 'to co mam dělat.' Další problém- knedlíček a kluk co jí lhal. Nevadí, aspoň někdo normální c: etoooo....další mise je v háji, knedlíček už neumí mluvit s lidma \(•-•)/ takže můj večer vypadal asi tak, že knedlíček kouká jak hrajou šachy. Po tom co se kvalitně napapá, zapluje do svého stanu, vezme si sluchátka a jde smutnit. (Všichni minutu ticha za moje slzičky osamělosti) Najednou že 'noční prohlídka školy' tak ok ._. Knedlíček nic netušíc jde a najednou na mě vybafnou 2 holky, infarkt potvrzen. Knedlíček ale vrací úder, takže na ně v druhym kole taky vybafne -^- Moj dušička má pokoj. Knedlíček zaleze do stanu a papá sušenky, nakonec už zaleze do spacáku, usne. V 5 ráno se vzbudim ... zima ._. (Další minutu ticha, děkuju). Když je konečně čas vstát, knedlíček si učeše svou autistickou ofinku. Jde si koupit svačinu a napapá se. Divim se že knedlíček nezvracel ._. Když se knedlíček po půl hodině popere se stanem, dalších 10 minut čeká na tátu s mámou. Když utrpení skončí, jde doma do postele.

TOŤ VŠE MOJE ARMÁDO KOBLÍŽKŮ! 

Příběh knedlíčkaKde žijí příběhy. Začni objevovat