~Sude Demir
Sıcak bir yaz günüydü. Yaz okuluna baslamam icin tam 1 gün kalmıştı. Odamı toplarken Sedef (üst komşum aynı zamanda yakın arkadaşım)arıyordu. Telefonu omzumla cenem arasına sıkıştırıp bir yandan işime devam ediyordum.
"Alo?"
"Sudeee,kızım yaz okuluna başlıyoruz lan!! Duyduguma göre yakışıklı çocuklarda varmış!"
"Haha, heyecanlanma be kuzum. Eminim hepsinin sevgiliside vardır"
"Ya buluruz biz bir tane bos"
"Tamam tamam sen simdi çoğunluk sort koy,sandalet ve plaj terlikleri,bikiniler,hazırsın dimi? Güneş gözlüklerimizide unutmayalım."
"Tabi şuan ic camasırlarımı koyuyorum"
Telefonun diger ucundan kahkaha sesleri yükselirken duraksadım.
"Lan dingil,Savas(okuldan bir tur psikopat) ta bizimle gelmiyormu ?"
"E,bundan bizene?"
"Bizene olurmu,bizle ugrasıp duracak kesin biliyorum.Bizde bir plan yapalım."
"Olur,simdi kapatıyorum sonra konusuruz,hoscakal"
"Gorusuruz"
Telefonu kapatınca gardırobumun üzerinden bavulumu indirdim.
-Ic camasırlar •
-bikiniler •
-sortlar •
-bustiyerler •
-sandaletler •
-tisortler •
Vs,vs...
Sedef aranıyor ...
Ekrandaki yazı silinince telefonunun kapalı olduğunu anladım. Anneme haber verip üst kata çıktım. Çok gec olmadan Sude karşımda belirdi.
Kızım niye telefonun kapalı lan. Arıyom yarım saattir.
-Gel gel iceri gel şarj bitmistir.
Odasına gidip bavulunu kontrol ettim.
Aferin leen,zilli. Tamamdır. Simdiiii, Savas?
-Onu hallederiz ya. Cem'de(okulun ykskli cocuu) geliyormuuusss.s.ss
Yuh lan,oda mı kalmıs :Dd
Kızım deme öyle lan.
Neyse neyse gec oldu ben markete gitcem geliyonmu ajgwkd
-taam geliyom bekle
Hazırlanmasını bekledim ve uzun bekleyisin ardından hızlıca markete vardık.
Len cipste al. Kanka Burn! Burn burn burn burn¡
Sedef kafama bir tane indirdi. Susmam gerektigini anladım. Tabi marketin ortasında burn burn diye bagırılırmı? Ellie Goulding'miyim ben he?? Ic sesimi de susturup markettteki tum Burn'leri sepete attım.
Sude yeter amına.
Sedefcim,güzelim,kimim ben?
Gözlerimi kırpıştırarak
SudeMir ;)))
Sen espiri yapma aq ya hayattan sogudum.
Susup alışverişe devam ettik. Bitincede eve donduk. Burn'lerin yarısını gitmeden bitircem smdbnd yarisinida yolda :Dd Burn'un birini zaten yolda kafaya dikmistim. Evin kapısını açarken telefonum çalınca posetleri yere bırakıp telefonu actım.
Alo?
Merhaba,ben Kuzey. Bende sizinle yaz okuluna geliyorumda. Yeni taşındım ve seneye sizin okuldayım. Okuldan bir kac kişiye sordum sizin numaranızı verdiler. Acaba tanısabilirmiyiz?
Ne diyon amk sen? Kamera şakası felanmı yapıyonuz orsplar? Benim numaramı kim verir aq sana? Bak Kuzey'misin nesin git basımdan.
Ya ben ciddiyim. Adın Sude. Degil mi?
Evet.
Tamam yarın otobusun önünde görüşürüz.
Amk. Sedef. Senmi verdin numaramı lan?
-Ne numarası,kim aradı,noluyo lan?
Lan Kuzey diye bi cocuk,yeni taşınmış,seneye bizim okuldaymıs. O da yaz okuluna geliyormus. Biseyler zırvaladı. Yarın otobusun önünde görüşürüz dedi kapattı.
-Oha. Yarın görürüz. Kimmis bakalım.
Anahtarı cevirip kapıyı açınca Sedef'e posetlerde yardım etmesini soyledim. Posetleri mutfaga koyup iceri gectik. Laptop'u elime alıp herzamanki oyunumu(Joygame-Mstar)actım.
Len Sedef. Bak hele elmalardan zengin oluyom ehehe. Eve erkek atcam skshmfv
Ya kızım bırak su oyunu lan. Beynini kemirdi iyice he. Ama güzel giydiriyon he. Çok cool.
Eyw quluw. Dhbfm kanka bak simdi Efe diye bi cocuk var burda. Dansa gircez simdi dur izle. Sarkı seciyim. Aha buldum. Teoman-Sus konusma. Ehehhee.
-O sarkı cok guzel lan.
He. Dur başlıyoruz. Bak simdi nasıl halt ediyorum çocuğu. En zor seviyeyi açtım. Ehehehe
Pic smile yapıp oynamaya başladım. Resmen klavyedeki tuşları kırıyordum. Bu cocuk turnuvada birinci olanmı yoksa yaa. Lanet olsun. Rezil olcaam. Farka bak amk. Kapa su farkı. Resmen hatasız oynuyor. Yaa.
Yaa. Nasıl olurrr. Sedeeefff. Yendi ya laa. Sedefff.
-Sude. Sakin ol bbq. Ver sunu bana ben oynayayım.
Sedef'te fena degil amk. En azından farkı kapadı. Ben Sude Demir,bu oyunu bozarım!
Sedeeeeğf. Kızım sen niye oynamıyon bu oyunu lan. Benden iyisin valla.
-Ee kızım bende Sedef Turan'sam bunu halt ederim. Ehuehu.
Surat asarken ekrana bir baktımki avatarımın ayakları altında 1. Star. Yazıyordu. Ekranda ise YOU WIN!!!!
"Sedeeeeğffff.Saol laaan,kazandın"
"Ee kızım karşında Sedef Turan var. Ne bekliyodun??"
Sacma salak sarılıp yerime gectim. Oyun oynarken zaten saat bayagı gec olmustu. Sedef'le aksam yemegimizi yiyip yattık. Sabah erken kalkmamız gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ AŞKI
Teen FictionAsk=sevmek-sevi'l'mek Ask=sevmek-sevi'ş'mek Ask'ı tanımlayamazsınız. Çünkü sadece yaşanır. #Sen benim yarım kalan cümlelerimsin,hiç söyleyemediğim,söylemediğim sözlerim.