★: SamenvattingElidor en Artan leven in twee totaal verschillende werelden. Elidor is een doodgewone jongen die woont in een arm dorpje. Artan is de troonopvolger en woont samen met zijn ouders in het paleis.
Als ze elkaar ontmoeten op een feest in het koninkrijk is de kroonprins al gauw onder de indruk van hem. Wanneer Artan bewust wordt van zijn gevoelens voor Elidor, weet hij niet hoe hij hiermee om moet gaan. Jongens horen verliefd te worden op meisjes.
En deelt hij dezelfde gevoelens dat hij voor hem voelt?Als hij dan nog te horen krijgt dat zijn vader een bruid voor hem gekozen heeft staat hij voor het ultieme dilemma.
Kiezen voor het koninkrijk of voor de liefde, maar een kans hebben dat hij ook kiest voor de doodstraf?
★: Genre
Historische fictie - Romantiek - tienerfictie.
★: Opmerking(en)
~ Dit verhaal is geschreven in de tijd van de middeleeuwen. Ik ben geen expert in geschiedenis, op school interesseert dit vak me niet echt zo.
(Sorry voor de mensen die dit vak wel leuk vinden)
Dus niet alles is historisch gezien correct. Ik doe mijn best om alles op te zoeken, maar vermoord me niet als er iets instaat dat niet echt klopt.
~ In dit boek is homoseksualiteit een hoofdthema. In de middeleeuwen werd dit niet geaccepteerd. Als jij dit ook niet accepteert wil ik eerst zeggen dat je een sukkel bent en mag je nu ophoepelen.
~ Alsjeblieft, meld in de reacties als je schrijffouten ziet. Zo kan ik deze aanpassen en er uit leren.
Ik ben maar 13. Ik ken nog niet alle woorden en ik weet niet alle spellingsregels. Ik weet niet of mijn schrijfstijl fantastisch is, het is ook nog maar mijn eerste boek.
Maar schrijven vind ik echt super leuk, dus je mag kritiek geven. Maar hou dit alsjeblieft wel netjes,
Dank je voor u begrip! Xx★: Cover
Deze cover is gemaakt door Fantasydrops
Alle credits naar haar. Ga haar volgen, ze schrijft geweldig en maakt mooie covers zoals je al ziet.Ik weet nog niet wanneer het eerste deel geüpload wordt. Volgens mij eind september.
JE LEEST
De Kroonprins [TRAGE UPDATES]
Teen FictionElidor en Artan leven in twee totaal verschillende werelden. Elidor is een doodgewone jongen uit een arm dorpje. Artan is de troonopvolger en woont samen met zijn ouders in het paleis. Als ze elkaar ontmoeten op een feest is de kroonprins al gauw on...