Ako každé ráno som vstala z postele. Pozrela som sa na budik ktorý ukazoval 12:03. Vstala a šla do kúpeľne spraviť svoju rannú rutinu-osprchovala som sa, umyla som si zuby a naličila sa dala som si len župan a išla som dole si spraviť raňajky. Moje raňajky boli ako každý deň cerialie s mliekom. Keď som šla dať misku do umyvačky tak akurát prišli dievčata. Áno Pezz, Jesy, Leigh-Anne a ja bývame spolu v jednom dome a ešte sme to tu nepodpálili.
,,Dobré ráno," pozdravila som sa dievčatám.
,,Dobre," povedala zaspato Anne. Len som sa na ňu usmiala.
,,Chcela by som ísť dnes nakupovať," povedala ako inak Perrie a ja som sa pozrela na ňu a potom na Jesy a Anne.
,,Fajn," pozrela som sa na dievčatá a oni len prikývli.
,,Fajn idem sa hore prezliecť," oznámila som im keď som už bola na schodoch. Obliekla som si ⬇️
Zišla som po schodoch dole do kuchyne zobrala som si pohár napušťala som si tam vodu a vypila som to. Medzitým už dole prišli dievčatá. Zobrala som si kľúče od môjho auta a mohli sme vyraziť. V meste nás spoznali par fanúšičok a novinárov. Šli sme do nákupného centra. Prvý obchod bol H&M ako vždy. Tam som si kúpila dvoje roztrhané džínsy s vysokým pásom šesť jednofarebnych tričiek o dva čísla väčšie. Baby si kúpili omnoho viac než ja. Perrie najviac ako vždy. Ďalší obchod bol Victoria's Secret kde som si kúpila dvoje plavky jedny celé a druhé dvojdielne potom som si kúpila sedem druhov nohavičiek a deväť podprseniek. Tu si najviac veci kúpila Anne. Potom sme šli do New Yorkeru a tam som si kúpila dva crop topy,
jednu riflovu sukňu dve čisto biele blúzky tri svetre štyri jednofarebné tielka dve mikiny a pri pokladni ešte dva čierne hrube opasky. Tu som si najviac veci kúpila ja. Potom sme šli ešte do športového obchodu kde som si kúpila jedny topánky a vysoké ponožky adidas. Neskôr sme šli ešte do Calvin Klein a tam som si kúpila dvoje leginy stroje nohavičky tri podprsenky.,,Som hladná," povedala zúfalo Perrie.
,,Aj ja," povedala Anne s Jesy narovnako na čo sa zasmiali.
,,Fajn, kam to bude?" spýtala som sa aj keď viem že budú chcieť ísť do Nando's alebo do Starbucks.
,,Smer Nando's!" skríkla Jesy až tak hlasno že sa za nami obzerali ľudia ale jej to zjavne nevadilo.
,,Súhlasím," povedala Anne.
,,Jop môžme," odpovedala Perrie. Išli sme smer Nando's. Tam sme si každý objednali niečo iné. Keď sme vyšli s Nando's stretli sme Liama a Louisa.
,,Ahojte," povedal Liam.
,,Ahoj," povedali dievčatá s úsmevom.
,,Ahoj Jade," pozdravil ma Liam
,,Hmm, ahoj," povedala som mu.
,,Jade neboj sa Harry s nami nieje," pošepkal mi Louis. Čo Harry s nimi nieje! WTF!!?Ideme oslavovať?! Dnes je super deň.
YOU ARE READING
Oh my god!
FanfictionJade Thirlwall a Harry Styles boli najlepší najlepší kamaráti od detstva, lenže Harry sa musel presťahovať do Londýna kvôli svojej kariére. Čo sa všaj stane ak sa Jade stála súčasťou Little Mix pôjdu si nakúpiť veci a stretnú sa s One direction. A...