Ziua 1 de tabara
Astazi ,marţi, am decis sa merg cu vara mea la o tabară unde eu am devenit mod pentruca nu mai erau locuri . Fiind ca eu nu stiam ce trebuie sa fac eu ca moderatoare aveam moderator proriu .Acest mod sa dovedit a fi crush . Eu eram mod pentru vara mea in timp ce si eu aveam mod PERSONAL.Uuuuh...
-Pe cine avem noi aici, spune sarcastic crush
-Umm, pe noi bebs, spun eu cu zâmbetul pe buze.
-Puteţi s mă băgaţi şi pe mine în seamă, pune vara mea care era geloasă.
-Normal (Spunem amândoi)
-"eu şi crush am zis pentru a sta mai mult împreună să îi facem iubit şi verişoarei mele hmm. Am găsit şi e perff"-.........................
Ziua 2 de tabara
L-am chemat pe cmbp al crushului meu şi le-am facut cunoştinţă. Cred că se plac bcs nu se mai opresc de vorbit unul cu celălalt.
-Hei bebs hai să îi lasăm singuri, îi şoptesc eu.
-Bine, hai!SEARA-17:45(ora in care toata lumea merge in cabana de două persoane şi cântă, compun, scriu, citesc şi orice talente ascunse mai au ei bcs vin niste inspectori să vadă la ce ne pricepem cel mai bine)
-Eu propun să cântă, spun eu.
-Cu vocea sau cum?
-Eu cu vocea şi tu cu chitara. Mmmm, ce zici?
-Ummm tare!
Am cântat şi le-a placut-nu perea am timp sa scriu BCS a Şcoală!
CITEȘTI
Helloz ma baby
RomanceHelloz, aceasta "carte" va fi destul de buna cred eu pentru că e roz aşa cum nu e viaţa noastra in realitate deci sa trecem la subiect