Louis P.O.V.
De abea astept sa ajung acasa, sa vorbesc cu mama, cu tata, cu surorile mele. Cu sora mea mai mica, Rebecca, cu care nu am mai vorbit de trei ani, si de care imi este extrem de dor.
Mama: Ce bine e sa te strang in brate, fiule. imi spune mama cand am ajuns acasa
Am vorbit despre tot si toate pentru 3-4 ore, dar inca nu am vazut niciun semn de la tata sau Rebecca.
Me: Mama, unde este Rebecca?
Mama: Ar trebui sa ajunga din secunda in secunda. spune fix cand a intrat cineva pe usa
Am asteptat nerabdator ca persoana sa vina in sufragerie. Cum a intrat am recunoscut-o imediat. Era Rebecca, care avea mana impreunata cu cea a lui Derek.
Me : Surioara...nu stii cat de mult mi-ai lipsit spun incercand sa o iau in brate.
Rebecca : Scuteste-ma imi spune impingandu-ma
Me: Derek, nu te-am mai vazut de mult. spun dand mana cu el . Nu cred ca vi aduceti aminte , asa ca : carliontatul este Harry, blondul e Niall, brunetul e Zayn, iar satenul Liam.
Cum le-am zis numele, Rebecca a si fugit sus. Am vrut sa ma duc dupa ea dar am fost oprit de Derek. M-am plimbat de-a lungul camerei, asteptand sa se intoarca inapoi. Am auzit pasi, asa ca m-am dus langa scari.
Me: Esti bine? Ce s-a intamplat?intreb ingrijorat
Rebecca: Nu ca ar fi treaba ta, dar sunt bine.
Me: Cum adica nu e treaba mea? Sunt fratele tau.
Rebecca: Ti-ai pierdut statul de frate acum 3 ani, cand ai decis ca nu merit sa iti ocup din timp. tipa nervoasa
Mama: Copii, opriti-va. spune punandu-se intre noi
Rebecca: Am plecat de aici. spune fugind pe usa
Derek nu apuca sa faca nici macar un pas, ca aude de afara:
Rebecaa: DEREK, NICI SA NU INDRAZNESTI SA VII DUPA MINE.
Acesta isi da ochii peste cap si spune:
Derek: Eu ma duc acasa. Pa, mama T. sarutandu-i obrazul mamei
Rebecca's P.O.V.
Cu ce curaj vine acasa, inca gandind ca este fratele meu. Si Liam, o doamne...cineva este indragostit, imi spune constiinta. Nu sunt, ok? asta spune toata lumea. Mi-am scuturat capul, iesind din mintea mea, realizand ca s-a inserat, asa ca am decis sa ma duc acasa.
Cum traversam curtea, am vazut ca luminile sunt stinse, ceea ce este un semn bun. M-am dus direct in camera mea. Mi-am facut un dus lung, si m-am culcat.
CITEȘTI
Better this way - 1D
FanfictionPoti sa ai toata lumea la picioare, poti sa fii cat de bogat vrei tu, dar daca viata ta nu este asa cum iti doresti, totul este in zadar.