Troværdighed eller Kærlighed

30 4 0
                                    

Det er varmt, sveden dråber ned ad mit ansigt. Smerterne er stivnet. Mit hoved dunker.

Følelsen af at være i fare. Det som påminder dig "Du er i live" at stræbe efter sejr.

Endnu en følelse af lammelse fra højre kæbe. Hvad var nu grunden til starten på dette.

Det var følelsen. Følelsen af "LIV!"

Mike! Kom nu!

Hvad laver du! Det ikke dig at ligge under andres knæ!

Mike! Mike! Mike!!!

Blod dråber. Larm. Endnu mere larm. Støj!

Jeg skiftede kamp taktik.

Blod symboliserer humanitet, og sveden symboliserer ydelsen på immunitet.

Hurtigheden er min modstrid på reglerne. Og styrken er min gengæld.

Frekvensen af vinden skifter i mine trommehinder for hver taktik. Følelsen af professionalitet.

Mine bevægelser er så sløre, som nogle noder besat på mine fingre.

Jeg havde været med i Danmarks mester skabet i MMA, kampsport. Jeg havde kæmpet for at komme af med fortiden. For det er jo det eneste vi kan, at glemme.

Hun var så gudeskøn. Jeg kunne give alt for hende. Men vores omverden kunne ikke relatere. Vi blev splittet. De så ikke engang på vores tåre.

Maya og jeg, mødte hinanden på en strand. Mit yndlings spot. Horisonten af havet var tydelig, og stjernerne også.

Mit første indtryk var mundlamhed. ordløs. Hun fnisede og smilte. Jeg blev flov. Vi begyndte at holde en samtale. Hun grinede og jeg bedårede hende. Et sekund var som et nyt liv.

Men hun skjulte altid noget fra mig. Hun fortalte aldrig om sin baggrund, og om sin familie. Hun lyttede altid efter hvordan min dag var.

Hun huskede altid min fødselsdag, og gav mig altid en trøster på de sværeste.

En dag, da vi splittede veje hjem. Spionerede jeg efter hende. Hun var ikke en, hvilken som helst pige. Men pigen af den kendte Business mand. Drovski Johnson.

 Drovski Johnson

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Troværdighed eller KærlighedWhere stories live. Discover now