💀2💀

484 18 4
                                    

Eylem
Sabah sahilde kosuya ciktim basketbola basladigimdan beri sabah kosusu vazgecilmezim olmustu eve gelip dus alip okula hazirlandim ve suanda babamla kahvalti ediyorum.
Babam:
Musabaka varmis haftaya calismalar nasil gidiyor? Sampiyonluk geliyor mu yine
Eylem:
Tabiki geliyor. Beni bilirsin kaybetmek gibi bir seyi kabul etmiyorum. Ek dersler filan eklendi yani cok zor bir hafta bekliyor bizi.
Babam:
Hadi bakalim guveniyorum sana. Cikiyorum ben afiyet olsun.  diyip gitti bende kahvaltimi yapip sofrayi topladim ve okula dogru yola ciktim. Okul ve ev arasi cok kisa mesafe o yuzden yuruyerek okula gidiyorum.okula girince direk kantine girdim cunku kizlarla her sabah burda bulusur ve kahve iceriz. Kantine girdigimde su ve bahar oturmus sohbet ediyorlardi yanlarina geldim.
E:Gunaydin
S-B:sana da
E: Nazli yok mu?
S:lavoboda gelir birazdan
B:eylem kizim dun derste not cikarmistin ya yaninda mi onlar sen onlari kaybetmeden ben alayim bari bir ise yarasinlar.
Bahar hakliydi notlari kagitlara yazarim ve cantamda fazla kagit gorunce direk cope atiyorum. Cantamdan notlari cikarip bahara verdim bizde not saklama gibi bir sey yoktu zaten sinav zamani butun bildiklerimizi ve evraklarimizi ortaya sererdik.
S:bu aksam bize geliyorsunuz uzun sure oldu bulusmayali unuttunuz bizim evin yolunu
B:haftada 4 gun sizdeyiz unutmak mumkun degil ki
O sirada Nazli geldi.
N:Gunaydin eylem yine cok guzelsin bugun
E:saol kankada o derslere gelmediginde kocu oyalamam simdiden soyleyeyim.(basketboldan bahsediliyor)
N:ama lutfen cok ders koymuslar ben bu kadar dersi bir aya yayarak anca alabilirim 1 hafta ne
E:ne guzel iste beni daha cok gorursun
N:senden de bir sey istenmiyor.
S:cok konustunuz be hadi bakiyim herkes
sinifa
Baharla birlikte sinifimiza dogru yurumeye basladik bugun proje dagitimi yapilacakti. Okulla ilgili en sevmedigim sey projeler gercekten igrencler. Sinifa girdik ve yerimize oturduk. Zaten biraz sonra da hoca girdi yine saatlerce konusmustu onemli olan yerleri not aldim bahara baktigimdaysa o uyuyordu valla bu kiz uyuyaraktan nasil bu kadar basarili oldu.
Hoca:simdi bu sene 3.seneniz ve projeleriniz ikiserli gruplar halinde dagitilicak.
Hocanin sozlerini duyunca hemen bahari uyandirdim.
E:bahar uyansana kizim hoca projeleri acikliyor.
B:uff tmm be kalkiyorum bu siralardada uyunmuyor zaten.
Hoca:gruplarinizi ben ayarlafim bu kagitta gruplar ve gruplarin proje konulari yaziyor. 2 ay sureniz var kagidi buraya koyuyorum iyi dersler.
Dedi kagidi masanin ustune birakti ve cikti. Cogu kisi masanin ustune dolustu hayir anlamiyorum ki zaten biri cekiyor ve gruba atiyor her turlu okuyacaksiniz zaten ne bu kalabalik. Evet tam tahmin ettigim gibi telefonuma grubumuzdan bildirim geldi. Okula geldigimiz ilk sene yazilim muhendisligi ogrencileriyle bir grup acmistik. Hemen gruba girdim ve kendi adimi aramaya basladim.evet buldum ates acar bu kim yaa cogu kisiyi tanimiyordum cunku vaktimin cogu nazlilarin katindaydi onlarin sinifini daha iyi taniyordum. Siranin ustune ciktim
E:Ates acar burdaysan kendini  belli et. diye seslendim yani baska nasil bulabilirdim ki ve yanima sari sacli iki tane cocuk yaklasti.

BAHAR

Grup arkadasim yavuzdu. Yavuzu taniyordum hatta bir kac kez ders hakkinda konusmustuk. Gozlerimle onu ararken yaninda biriyle  yanimiza dogru gelmeye  basladi.
A:ates acar ben oluyorum o zaman sen de eylem olmalisin.
E:vay canina ne kadar zekisin sen oyle
Eylemdi bu insanlarla dalga gecerdi. Yavuza dondum
B:selam yavuz ayni gruptayiz
Y:selam bahar aynn nasil yapacagimizi konusmak zorundayiz sanirim hadi gel. dedi ve yurumeye basladi bende pesinden gittim her katta banklar vardi oraya oturdu bende yanina oturdum.
Y:evet simdi konumuz basitmis aslinda bu hafta bir ara bulussak gorev dagilimi yapariz sonra da onlari birlestiririz. Carsamba gunu okul cikisi kalip kutuphanede yapabiliriz bence. Hizli bir sekilde tek nefeste konustu aniden soyleyince sok olmustum ve suan mal gibi ona baktigima emindim.
B:t-tamam sen bu konuda baya iyisin sanirim cok sansliyim.
Y:hemem atladim demi senin de bir fikrin varsa soyle
B:yok yok hem carsamba gunu konusuruz genis genis.
Dedim. 1-2 dakika kadar hic bir sey demeden oturmustuk biraz sacma bir ortam olusmustu projede de boyle olmazdik umarim yoksa cok bunaltici olurdu. O sirada eylem bana seslendi bende yavuza gorusuruz diyip onun yanina gittim.

Ates

Eylem denen kizla ayni gruptaydik baya kafa dengi biriydi aslinda belki bu berbat proje odevleri guzel gecebilirdi. Eyleme baktigimda acik acik beni suzuyordu.
A:bakmalara doyamadin tmm yakisikliyim da bu kadar da acik olunmaz ki
E:ayh ne diyorsun sen be mal misin hem ben sarisinlardan hoslanmam o nazlinin tipi.
Hakliydi kiz kesinlikle bana o gozle bakmiyordu zaten kimseye o gozle bakacak bir kiza benzemiyordu.
A:okul cikisi seni alirim gider bir yere calisiriz. Ve simdiden soyluyorum derslerle aram cok iyi degildir fethi kankim saolsun calistiriyorda oyle geciyoruz yani beklentin yuksek olmasin.
E:tmm tmm bende projelerde iyi degilimdir zaten, mukemmel bir takimiz.Olur bulusalim ver telefonunu.
Ona neden der gibi baktim.
E:nasil haberlesicez acaba
A:ben bulurum seni hadi bb diyip gittim tabi giderken goz kirpmayida unutmadim bu benim havali gidisimdi.

Söz Așk (eyfet-nazat-feysu-yavbah) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin