DETENTION

184 15 3
                                    

Той:Много си сладка,когато се сърдиш!
Аз:Само това ли успя да измислиш,умнико?
Той:Всъщност...да!
Аз:Хайде,прибирай се!
Изпратих му въздушна целувка.
Той:Хареса ми повече другата!
Спрях и се обърнах рязко,а той ми се изсмя.
Аз:Значи не си бил пиян?
Той:Аз ти обещах нещо!
Игнорирах го и се прибрах.Заспала съм веднага,защото много ми се спеше.На следващият ден го видях в коридора и докато се усетя ми грабна телефона и се скри някъде.Търсих го толкова време,но безуспешно...След часовете той дойде и ми го върна.Видях,че си е записал номера под името "момчето на мечтите ми♡"
Смених го,защото беше тъпо.Късно вечерта видях,че ме е последвал в инстаграм.Вече знаеше името ми.Получих толкова много съобщения от момичетата,които го харесваха. Не им обърнах внимание,но предполагах какви са.На следващият ден отивайки на училище видях как на шкафчето ми пише "може да си една от новите му,но не си мисли,че ще си единствена!"Не знаех как да реагирам...Видях как всички се бяха струпали около мен.Не бях направила нищо,но заради Джейсън и неговите игрички станах известна.Не с добро,а с лошо.В последно време го избягвах,защото не ми се занимаваше с него.Той се опитваше да ме попита какво е станало,но аз бягах.Мина една седмица и бях много щастлива,че всичко си е както преди.Намерих си нова приятелка.Нейното име е Чарли и е с руса коса и зелени очи.С нея постоянно бяхме заедно.В петък имахме свободен и реших да си тръгнем.Седнахме на една пейка.Разказах и за Джейсън и тя каза,че не съм единствената,с която се сваля.Бях ядосана много!Исках да ударя нещо,но се опитах да не се издам пред Чарли.По коридора ме видя директорката и ми каза,че съм наказана.Не бях сигурна какво съм направила.Не я попитах,но отидох в стаята за наказанието.Там беше Джейсън,разбрах защо съм наказана.Бяхме само двамата и учителят,но той заспа.

Следва продължение!♡

MY BAD BOYWhere stories live. Discover now