Szóval az úgy volt, hogy KimLeeBlogger hathatós közbenjárásának köszönhetően meg lettem jelölve egy újabb kihívásra. Most épp ilyen Q&A kedvemben vagyok, úgyhogy lássunk is neki!
Lö szabályok:
1. Kihívó megjelölése (✓)
2. Szabályok leírása (✓)
3. Három nap alatt megcsinálni (meg a nagy lótúrót :"D)
4. Cím a kihívásnak (✓)
5. Tíz tény magadról (✓)
6. 10 kérdésre válaszolni (✓)
7. Írni 10 kérdést (✓)
8. Írni egy viccet (✓)
9. Spoiler egy könyvből (✓)
10. Hívj ki 28 embert (meg a nagy lótúrót kettő :"D)~~~
Na kérem szépen, tíz tény szerénytelen személyemről:
1. Szeretnék jobb lenni ebben a streamelés dologban, de még nagyon béna vagyok benne :"D
2. Ez az év egyre inkább a világjárásról kezd szólni számomra; utazok, mint egy nem normális. Idénre még egy németországi és egy csehországi út van kilátásba helyezve!
3. Egyébként várható egy röpke mókás bejegyzés ide amolyan rövidke okosságokkal, amelyeket bacsiorsi és én nemrég szűrtünk le a Plitvicei tavaknál tett kirándulásunk során xD
4. Csak hogy legyen még egy kis international színezete ennek a szekciónak, nagy örömömre szolgált, hogy nemrég kivehettem aprócska részem egy japán delegáció fogadásából. Hatalmas élmény volt!
5. Alig várom, hogy professzionális szinten tudjam űzni a tolmácskodást.
6. Még mindig hardcore Detroit: Become Human fangörl vagyok, és nem, nem akar múlni.
7. Amúgy nem is fog, ha Bryan Dechart még egyszer ala random rámköszön a chaten, mint a múltkor xD
8. Erőst fontolgatom, hogy kiteszem a lábam az októberi MondoConra egy kis szocializálódás reményében.
9. Ja meg azt is, hogy a pesti PlayIt-en is tiszteletem teszem, tekintve, hogy pont akkor lesz a szülinapom is xD
10. Az utóbbi időben képes lennék minden étkezésre majonézes kukoricát fogyasztani xD (Úristen, ennél randomabb lezárást se írtam még xD)
~~~
Válaszok a feltett kérdésekre:
1. Szeretsz?
Mióta Connor Army tag vagyok, az egész világot imádom ♥2. Kedvenc énekesed?
Nincs kifejezett number one, inkább sok sok egyforma szinten lévő kedvenc. Általában korszakosan jönnek elő, most például a Battle Tapes zenéiért a lelkem képes lennék áruba bocsátani ♥3. Ismered a BIGFLO-t?
Névről ismerem őket, de hallgatni még nem hallgattam őket - sürgősen pótolni fogom az elmaradást, mert most kíváncsi lettem rájuk!4. Kedvenc ruhadarab?
Még mindig a fekete bomber dzsekim ♥5. Szoktál animét nézni?
Manapság sajnos egyre ritkábban :/6. Kedvenc gyerekkori emléked?
Kettő lett, maradhat? Az egyik, amikor kiskoromban a család mindig megszámlálhatatlan mennyiségű zsetont tömött a markomba, úgyhogy a végítélet napjáig ülhettem a körhintán az AGIP teherautóban. A másik az összes vakáció, amit a dédnagymamámnál tölthettem - azon a helyen örökké tartott a nyár!7. AOA Jimin vagy BTS Jimin?
BTS Jimin ♥8. Szereted a répát?
Gyerekkoromban gyűlöltem, manapság viszont nagyon is szeretem.9. Tudsz valamilyen K-pop táncot? (teljes tánc)
Összevissza pont egyet tudok, a Red Velvettől a Dumb Dumb-ot :310. Fiú bandák vagy lány bandák?
Vegyes felvágott.~~~
Az én tíz kérdésem:
1. Introvertált vagy inkább extrovertált személyiségnek tartod magad?
2. Ha egy jótündér teljesítené itt és most egy kívánságod, mi lenne az?
3. Mi volt a jeled az oviban?
4. Van-e most valami (film, könyv, együttes stb.) amire teljesen rá vagy kattanva?
5. Szereted a kézírásodat?
6. Random kérdés, de mi a csengőhangod?
7. Melyik az aktuális legkedvencebb (nyelvújítás ftw) történeted itt Wattpadon?
8. Ha egy szóval kellene jellemezned magad, mi lenne az?
9. Van-e valamilyen nagy félelmed?
10. Mutasd meg az aktuális favorit dalodat!
~~~
Vicces leszek nagyon:
- Mondtam már neked, hogy gyönyörű vagy?
- Még nem.
- Akkor meg miből gondolod?kackackukac~
~~~
Spoiler egy könyvből:
Úgy nézzétek, hogy ezt Ti látjátok először egy nagyon de nagyon készülő VIXX ficiből:
Óriási villanás.
A detonáció hangja szinte átrepesztette a dobhártyáját még abból a távolságból is.
Egyszerre lelassult minden.
Hatalmas tűzgolyó emelkedett ki a kocsiból, mintha valami új, isteni lény születne a Földre. Erejét fitogtatta, lángba borított maga körül mindent, a közelében lévőket messzire taszította. Darabjaira szaggatta a járművet, szilánkjait szanaszét szórta a környéken.
Hongbin látott már robbanást, de nem olyat, amely ilyen démoni lánggal égett volna. Nem olyat, amely bármely társa, főleg Ravi életéért szomjazott.
Még igencsak nyers, és javításra szorul, de ha végzek vele, jó lesz, majd meglátjátok! ♥
~~~
Azt hiszem, ezzel az összes napirendi ponton átrágtam magam, szóval csak annyi maradt a végére, hogy bejelöljek egy rahedli embert... amit sosem szoktam, mert ahogyan a kérdések gyártásában, így ebben is átkozottul béna vagyok :"D Szóval jószokás szerint szabad a vásár, aki szívesen teljesítené a kihívást, annak itt a vissza nem térő lehetőség!
Na meg mielőtt azt hinnétek, hogy nem ússzátok meg zene nélkül, nagyon tévedtek, íme az aktuális szerelmem (ha erre nem írok egy D:BH ficit, akkor semmire sem):
YOU ARE READING
Get to know the dork - A book of random
RandomMinden randomság és tag lelőhelye - ha kíváncsi vagy, ki vagyok én ♥