-slm
41- nasilsin?
42- Yemek yaparmısın?
43- ıssız bir adaya düşsen yanına alacağın 3 şey?
44- Birinin yaninda oldugunu fark etmeden dedikodusunu yaparken yakalandığın oldumu?
45- Gece uyurken ışıklamı uyursun?
46- özel günlere çok fazla önem verirmisin?
47- şu ana kadar kaç sevgilin oldu?
48- kaç yaşında telefonun oldu?
49- diyelimki annen,sevdigin adam ve 50 milyar para suya dustu ve senin bir tanesini kurtarma hakkın var hangisi olurdu?
50- Bir adam OMO ile yikanmis ertesi gun maymuna dönmüş neden? (merak edenler ozelden cvbı sorabilirler)
51- bir yaristasin sonuncuyu sollarsan kaçıncı olursun? (bileceginizi sanmiyorum jdjdjd merak edenler ayni sekilde özelden sorsunlar)
52- kac ayda 28 gün vardır?
53- Benim hakkımda ne düşünüyosun?
54- buraya onunla birlikte ölmek istegin birini etiketle.
55- buraya onunla dondurma yemek istegin kisiyi etiketle.
56- @ yap çıkan 889. kisiye (şaka şaka xjdjdjd ) çıkan 2. kisiye onunla halay cekmek istegini soyle
57- @ yap çıkan 3. kisiye sen neden doğdun tam bir fazlalıksın de.
58- @ yap çıkan 9. kisiye ev boş bekliyorum de.
59- @ yap çıkan 17. kisiye seninle bimde koals takliti yapmak isterdim de.
60- buraya birilerini etiketleyin gelsinler^^
cvplarınız için tesekkur ederim. bu arada ilk cevaplayan kisiye ozelden fıkra anlaticam jddjdj nerd3n cikti bilmiyorum ama neyse sizleri seviyroum kendinize iyi bakin bb.