19

1.4K 138 67
                                    

genç oğlan önünde durduğu kapıyı çalma cesaretini kendinde bulmak için öylece dikilirken kalbi göğüs kafesini zorluyordu. kendi kendine göz devirdi çünkü bulunduğu durum çok saçmaydı. daha birkaç ay önce delicesine bir kin beslediği herifin kapısının önünde aptal aşık gibi heyecanlanıyor muydu gerçekten?

evet heyecanlanıyordu çünkü kendisi tam olarak aptal bir aşıktı. aptaldı çünkü sehun gibi manyak birine aşık olmuştu ve aşıktı çünkü karşısındaki sehun gibi manyak biriydi. jongin sebebini bilmeden düşmüştü bu oğlana.

en sonunda cesaretini topladığına karar verip zili çaldı. kapıyı genç bir kadın açtığında kim olduğunu bilmemesine rağmen her ihtimale karşı saygıyla eğilerek selamladı onu. "merhaba efendim, ben sehun'a bakmıştım."

"sen şu uke çocuk musun? fanboy olan?" kız konuştuğunda jongin şaşkınca yüzüne baktı. sehun gerçekten arkasından uke diye mi konuşuyordu? jongin yapmak üzere olduğu şeyi bir kez daha gözden geçirdi.

"neyse, içeri geç. sehun salonda."

kıza gülümseyip içeri girdiğinde dev gibi salonun koltuklarına yayılmış televizyon izleyen bir sehun'la karşılaştığında kalbi tekrar hızlandı. jongin her ne kadar itiraf etmese de bu his hoşuna gidiyordu. ona yaşadığını hissettiriyordu.

sehun sesleri duyduğunda kafasını kaldırdı ve jongin'i gördüğünde tekrar koltuğa uzandı.

"hey sehun," jongin konuşurken gidip bacaklarının üzerine oturdu. sehun homurdanmıştı. "sana çıkma teklifi etmeye geldim."

"kolay gelsin." sehun onu pek umursamamıştı çünkü şu an televizyonda en sevdiği çizgi film vardı.

"tom'dan nefret ediyorum." jongin çizgi filme yorumda bulunduğunda sehun'un gözleri irileşti.

"ne dedin sen?!"










slm

fanpage [osh+kji]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin