"Kim olduğunu boşverin şimdi. Yani aşık mıyım değil miyim bilmiyorum."
"Kıskanıyor musun?"
"Evet."
"Geçmiş olsun yavrum. Gül gibi aşıksın."
"Ama sanki o bana karşı nötr gibi."
"Kim bu ya?" diyen Furkan'a dönüp gülümsedim.
"Oğuzhan Özyakup. Yarın deneyeceğimiz kişi."
"Oha. Ben onu kıskandıramam lan çarpılırım koskoca Beşiktaş'ımın 10 numarası, maestrosu, kaptanı. Yok olmaz."
"Sana en önden maç bilet alacağım, sözünü tut."
"Bak buna sözümü tutarım. İstersen 4 saatte kalabiliriz."
"Sen bırak şunu ya anlat nasıl oldu?"
"Sen anlatmadan ben gidiyorum kızlar görüşürüz. Seni yarın alacağım." diyerek beni gösterdi. Ona el salladıktan sonra anlatmak için evden çıkmasını bekledim.
"Aslında 4-5 yıldır tanışıyoruz. Her gün konuşuyoruz, konuşmasak bile selamlaşıyoruz. Ablasıyla tanıştım 3-4 hafta önce baya samimi olduk falan ablası da dedi alalım sana diye ama ben olmaz falan dedim. Baya ısrar ettiler bana bende kabul ettim.Sonra ben Rafinha'ya makyaj yapmaya gittim yurtdışına. Bana trip atar gibi oldu, açıkçası sert davrandı bana. O an bir şeyler hissettiğimi fark eder gibi oldum. Bir akşam yemeğe gittik onunla baş başa. Onu daha yakından tanıma fırsatım oldu. Tanıyınca ona karşı bir şeyler hissettiğimi anladım."
"E nötr dedin ama pek te nötr değil bu çocuk."
"Bugün gitmeyeceklerini bildiğim için markete gitsenize dedim. Oğuzhan başta istemesede sonra gitti. Bilmiyorum. Sürekli onunla olmak istiyorum."
"Senin dilin yanmadı mı daha önce niye
yine yanmasına izin veriyorsun?" dedi ilk defa konuşarak Deniz."Ya sus Deniz sen, kız ilk defa aşık oluyor, diğerleri sevgiydi."
"İkinizde haklısınız tartışmayın." dedim bakışlarımı yere sabitlerken.
"Ben aşık olma demiyorum sana bebeğim, sadece erken davranma diyorum."
Kafamı aşağı yukarı salladım.
"Yarın ne yapacaksın?"
"Aslında aklımda Furkan'la takılıp onun tepkilerini gözlemlemek var."
"Ya hiç tepki vermezse?"
"Yarında burda oturuyor oluruz ama ben delirmiş bir şekilde."
"Aman sakın içeyim deme çekemem ben seni. Ağzınla içmiyorsun sen. 1 bardakta insan nasıl sarhoş olur ya?"
"Bünyem hassas kızım benim. Hem ben enerji içeceği seviyorum. İçki falan bana göre değil."
>>>>
"Furkan hadi çıkalım. Ben hazırlandım sen hazırlanamadın bir türlü."Kot şort ve gömlek giymiştim. Tesislere gittiğimde onca erkeğin içinde şort giymeye çekiniyordum açıkçası.
"Geldim geldim." diyerek önümden geçip kapıyı açtı çıkmam için.
Çıkıp arabaya bimdiğimde o da peşimden geliyordu.
"Bak şimdi inerken sarılacaksın bana. Bir yere giderken sürekli elimi tutacaksın. Yakın davran işte. Arada Oğuzhan'a bak o bana bakarsa sende ona hayırdır adlı bakışını at."
"Simge biz bugünden sonra görüşmeye devam edecek miyiz? Hayır edeceksek dönüşte ben atlayacağım arabadan."
"9-10 yıldır maalesef görüşüyoruz. Napalım arkadaşsın sonuçta devam ederiz görüşmeye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Ay | Oğuzhan Özyakup FF.
FanfictionGüneş gündüzü, geceyi ise ay temsil etmiş; gündüz geceye kavuşmak için kısalmış, gece gündüze kavuşmak için daha uzun olmaya çabalamış. Dünyadakiler iki aşığı bir arada göremeseler de onlar hep bir arada kalmışlar. Dünyadakiler ise onları sonsuza de...