A- Esti nervoasa?
E- Nu. Sunt dezamagita.Astea au fost singurele cuvinte pe care am reusit sa le scot din gura, inainte sa ies pe usa, cu bagajul intr-o mana, si cu inima franta in cealalta. Plec. Plec depearte de el. Departe de tot ce am cladit timp de 2 ani. Cu inimia sfasiata in bucatele, ma indrept spre masina celui mai bun prieten al lui. El va merge cu mine. Nu stiu de ce, dar nu ma intereseaza. Atata timp cat sunt departe de suferinta, nu ma intereseaza nici cat negru sub unghie unde sunt si cu cine sunt.
Am plecat spre aeroportul din Larnaca, Cipru. Aici mi-am petrecut ultimii 2 ani intr-o relatie ce s-a spulberat intr-o secunda. Iar acum ma indrept spre New York pentru un nou inceput. Unchiul meu sta in Los Angeles. Dar mi-a cumparat un apartament in marele oras New York. De ce? Imi place aglomeratia. Imi place sa vad oameni langa mine, sa nu ma simt singura. Imi place sa vad lumea fericita, chiar daca eu nu sunt. Plus, America e visul meu de cand eram mica. Mi-am dorit sa vizitez America macar pentru o zi. Iar acum, ma mut acolo. Nu il vizitez. Mi-as fii dorit sa intru in tara tuturor posibilitatilor cu zambetul pe buze. Dar, nu toti primim ceea ce ne dorim. Trist, dar adevarat.
Se spune ca adevarul doare. Da, are mare dreptate persoana care a spus vorba asta. Doare, mai ales cand persoana pe care o iubesti cu toata fiinta ta te minte de mai mult de jumatate de relatie. Doare, cand vezi ca nu face nimic sa intretina relatia, asa cum o faci tu. Doare atunci cand vezi ca e rece cu tine. Doare, cand stii ca are pe altcineva. Doare, cand vezi ca el iubeste pe altcineva asa cum il iubesti tu. Ti se rupe sufletul in milioane de bucati cand te respinge ca pe un strain si tu nu poti face nimic sa previi spargerea sufletului tau si sfarsitul relatiei. Doare al naibii de tare. Incerci sa fii puternic, dar nu poti. Mai ales cand stii ca acelei persoane nu i-a pasat nici catusi de putin de sanatatea inimii si sufletului tau. Dar, cel mai tare doare atunci cand il vezi cu ea de mana si trec pe langa tine nepasatori, desi te-au vazut. Si tu nu faci nimic impotriva lor. Doare. Dar trebuie sa invatam din durere si greseli. Ceea ce am decis eu sa fac.
Mutarea mea in New York va fii pentru mine o viata noua. Loc de munca nou, pieteni noi, casa noua. Nimic din trecut. Vreau sa uit trecutul, asa cum Andreas m-a uitat pe mine in mai putin de 8 luni. Am decis sa las iubirea deoparte pentru o perioada. Sincer, nu cred ca mai pot iubi pe cineva asa cum l-am iubit pe el. El a fost totul pentru mine. Tot ce mi-a mai ramas de la el sunt amintirile frumoase. Cum ar fii primul nostru camping impreuna pe malul marii. Eram amandoi rupti de beti si incercam sa facem un amarat de gratar, Pana la urma ne-am lasat pagubasi si am mers sa mancam in oras. Sau cand am mers pe cel mai mare deal din orasul unde locuiam impreuna, doar ca sa vedem apusul. Nepasandu-ne ca in spatele nostru era cimitirul. Sau prima noastra noapte de amor. Beti turta, cu lumanari parfumate si vorbe dulci.
Nici nu mi-am dat seama ca am ajuns, pana m-a anuntat Nikolas (cel mai bun prieten al lui). Cred ca eram prea adanc in amintiri. Amintiri pe care nu le pot uita, chit ca sunt frumoase, chit ca sunt urate. Ne-am urcat intr-un taxi si i-am dat adresa la care trebuie sa ajungem. Nikolas era cu ochii pe telefon, in timp ce eu admiram orasul pe timp de noapte. Blocurile moderne, cuplurile ce mergeam pe strada cu mainile impreunate, famiile care se apropiau de Central Park impreuna cu copii lor. Totul era frumos la orasul asta. O gramada de cafenele, birouri administrative, Times Square si multe alte cladiri care nu stiu in ce isi au contributie. Pe scurt, orasul visurilor mele. Ajungem in fata blocuului, ii platim taximetristului banii, plus un tips, si urcam spre apartament. Blocul pe dinafara este modern, de culoarea albului sters, cu o gradina plina de fel si fel de flori. Interiorul, este la fel de modern. Peretii de culoarea mahonului, cu scari de marmura si 2 lifturi de un gri metalizat. Apasam pe numarul 9, acolo aflandu-se apartamentul nostru. Chiar la ultimul etaj. Se pare ca sunt doar 2 apartamente pe acest etaj. Ceea ce ma face sa zambesc. E un loc intim. Intram in apartamentul cu numarul 18 si raman inmarmurita. Un perete din sufragerie este din sticla, ceea ce dezvaluie o priveliste de milioane. Central Park in luminite portocalii pe fiecare alee, plin cu oameni. Intreg parcul este invaluit de racoarea noptii. Mobila din living este de culoarea laptelui, cu peretii de culoarea piersicii si o masuta de sticla neagra. Bucataria este si ea mobilata si utilata modern, ceea ce ma bucura. Imi place sa petrec timpul in bucatarie, incercand sa fac preparatele mele bune sa fie perfecte. Camera pe care mi-am ales-o este invaluita in gri, cu un perete de sticla, si fiind langa living, imi da o priveliste minunata. Patul este asezat in partea stanga a camerei, in partea dreapta fiind dulapul cu trei usi de culoarea corbului. Langa geam, este asezat un fotoliu si o masuta, ambele albe. Langa pat, este o usa ce duce spre baie. Am tresarit cand am vazut ca e in rosu si negru. Nici prea mare, nici prea mica. Intre dulapul din camera si geam se afla o masuta si o oglinda, presupun pentru machiaje. Am iesit din camera, sa imi fac un ceai, sa ma pot linisti dupa zborul lung. Am degand sa imi fac o baie lunga si aromata de gelurile de rodie.
CITEȘTI
Orgoliul iubirii
General FictionDaca nu iti lasi orgoluil la o parte in iubire, totul se duce de rapa. Chiar si relatia pe care ai cladit-o cu greu..