Bir Şarkı Dinle

864 32 67
                                    




Bozulur yasaklar, kurallar,
Sevişmek bağışlanmaz.

...

"Geçtiğimiz günlerde ölmüş duyduğuma göre," Kafamı salladım ağır ağır.

"Çok severmiş Matthew, baksana mektuplara."

Devam edince konuşmasına oraya yöneldim, gösterdiği mektupları elime alıp okuyup okumamak arasında tereddütte kaldım.

"Meth, gece gece buradayız ama emin miyiz?" Sessizce kafamı salladım. Geri geri gidip koltuğa bıraktım kendimi.

"Rahat ol, bakıp gideceğiz. Belki bir şeyler öğreniriz. Polisler daha gelmemiş olmalı adam o kadar sessizdi ki ölüsünden dahi kimsenin haberi olmamış." Yanıma gömülüp mektuplara göz attı. "Yapalım mı Melissa?" Gözlerini kırpıştırıp mektuplara baktı. "Yapalım bakalım."

Birkaç tane o aldı eline mektup birkaç tane ben. Birkaçlar fazlaydı. "Hepsini okur muyuz?"

"Çalışırız."

O kadar kısaydı ki koca sayfadaki yazılar. Sanki kalem el tutmamış gibiydi. Emin olmak için hepsinin kısa olduğuna baktım sonra okumaya başladım. Melissa'nınkiler de öyle olmalı ki çoktan okumaya başlamıştı.

12.03.88
Bugün karşıda birilerini gördüm çiçeklerimi sularken, birkaç el hareketi ile sakarlığına güldüm hafiften, aşağı yukarı benim yaşımda olan bu hanımefendi son zamanların havasına kapılmıştı. Fazla davetkâr ve küçük ruhluydu. Bir çocuğu andırıyordu.

16.03.88
Karşımızdaki pembe binaya krem rengi gibi yakışmıştı. Gerçekten yeni taşınıyor olmalılar. İçim çok garip oluyor. Geçen o kadar da incelemedim oysa. Neden rüyama giriyorsun 2-3 günde gördüğüm sen?

18.03.88
Bugün bana gülümsedi.
Naif ve cılız sesiyle 'Merhaba bayım, biraz şekeriniz var mı?' diye kapımı çaldı. Ne kadar mütevazi ve hufuh öyle değil mi? Fazla inceledim sanırım.

23.03.88
Bu küçük hanımefendiye yolda giderken denk geldim. Okul yolunda karşılaşmıştık, artık beraber gidiyorduk. Hissediyordum. Arkadaş olacaktık.

26.05.89
Mathilda, çok güzelsin farkında mısın?

27.05.89
Öğretmen babası nedeni ile son durak olarak buraya taşınmışlar. Ben ise pek sessiz ve durumsuz biri olarak annem ve abim ile yaşadığım bu evden ve evin çevresinden yalnızca bir arkadaş edinebilmiştim. Mathilda, sesini seviyorum.

28.10.89
Beraber yemek yiyoruz, beraber dolaşıyoruz. Seni biliyorum ve tanıyorum. Bugün yanına biri geldi Mathilda, naif gülüşünden ona da bir demet sundun. Parmaklarımdaki kan dolaşımı hızlandı.
Sanırım canım yanıyor.

11.11.89
Bir sevgilin var ve bizimle geziyor küçük hanım. Şükürler olsun Tanrı'ya ki bana olan sevgin, sevgilin olsa dahi solmadı. Adam, sana umarım sevgisini sonuna kadar hissettirir yoksa yüzüne parmak boğumlarımın izini çıkarmaktan çekinmem.

14.12.89
Mathilda sen ona çok güzel gülümsüyorsun. Canım acıyor.

30.04.90
'Hepsi gidecek Matthew, sen ve arkadaşlığımız kalacak unutma. Biz kısa sürede her şey olduk.' Mathilda duy beni, seni seviyorum.

26.05.90
Daha genciz diye mi arkadaşlığımızın uzun süreceğini hissediyorum. Bugün odama geldin Mathilda, şu birkaç mektubu göreceksin diye ödüm koptu. Annemin ayakkabılarının altına fırlattım. Görseydin ne olurdu acaba? Hoş; pek bir şey yazmıyorum.

sevişmek bağışlanmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin