Než začnu svůj příběh musím vás upozornit, že tato fanfikce bude obsahovat nechutné prvky jako popsání rozkladu či vraždy, taktéž Vás chci upozornit, že v tomhle příběhu vše proběhlo jinak než v originálním Frozen. Takže se to dá považovat za AU. Omluvte když tak mou gramatyku. Konečné upozornění film Frozen a všechny jeho postavy patří Disney.
Bylo nebylo v jednom království daleko ne severu kde se hory skoro dotýkají nebe a jejich vrcholky korunují sníh, žil král a královna a ti mněli dvě dcery. Ta starší mněla dar vykouzlit sníh pouhým mávnutím ruky a ta mladší mněla ráda svou sestru. Léta pokročili, král a královna zahynuly během své cesty do cizí zemně. Zanechali tak dvě dcery bez žádného rádce.
Královna Elsa z Arendell byla chladná, ale zároveň velmi krásná. Nebylo pro to divu že skoro po otevření bran přišli na návštěvu princové z různých koutů světa v naději, že si získají přízeň "sněhové královny" Anna mněla radost ze všech nových tváří, zatímco Kristoff se díval na většinu urozených pánu s velkým cynismem. Samotná Elsa byla otrávená, z těch sladkých slov. Ó královno ty povídačky o vaší kráse nelhaly, Vaše království je tak nádherné hlavně jeho přírodní bohatství, jaké překrásné šaty jste si na sebe vzala atak dálé a tak dále.
Elsu její nápadníci otravovali, nepotřebovala krále, byla schopná vládnout sama. Královna se teda radši odebrala ven mimo město aby na chvíli mněla pokoj ode všeho. Došla až na jednu mýtinu jenž byla lemována kameny. Elsa nikdy na tomto místě nebyla, a tak se zájmem prohlížela okolí hlavně stromy, co rostli neblíže kamenům jejich struktura byla skroucená většina z nich dokonce byla již uschlá. Jeden strom byl skoro nasáklý vodou a kolem jeho trupu se proháněl pár zelených vážek s safírově zbarvenými křídly. Nebylo to moc příjemné místo, Elsu proto překvapilo, když se před ní objevili někteří její nápadníci z poza nich vytrkovala hlavu i její sestřička Anna. Anna šla Elsu hledat neboť o ní mněla starost nemohla tušit že se k ní přidají princové, a vytvoří tak malou hledací armádu. Anně bylo Elsy líto ti princové byly strašně dotěrní. Elsa plná mrzutosti a vzteku vykouzlila malou závěj sněhu, někteří princové strachem ustoupili do pozadí. "Drazí princové," pronesla Elsa svým královským ledovým hlasem, "přišli jste se všichni ucházet o mojí ruku, ale mám pro vás špatnou zprávu nikoho z Vás si nechci vzít upřímně bych si vzala mrtvolu než si vzít jednoho z Vás!" Jakmile Elsa pronesla tyto slova nebe se trochu zatáhlo a začal foukat mírný vítr. Elsa mírným krokem vyrazila k zámku kde se již pomalu chystal bál.
Avšak z pod hlubin zemně dívala se žena zahalená v černém plášti s kapucí na hlavě její úsměv zněl jak skřípání houslových strun její dech byl ještě chladnější než Elsin vykouzlený sníh a její dotek to nikdo neví jaký byl protože jakmile žena někoho objala, v ten moment zemřel. Vedle ní začali se probouzet uschlé větvičky stromu a květiny, ty se pomalu zkrouceny k postavě. "Naše paní nastal čas slyšela jste ten křik?" zeptali se rostliny tichým hlasem. "Ano slyšela mí drazí sluhové královna chce být ženou mrtvole." žena se začala smát její smích jak krkavčí a vraní krákání znělo. "Jeli to opravdu její přání tak jí vyhovíme, pojďte mílí sluhové prohledáme hroby ať ten ženich za něco stojí." I šly kytky prohledávat hroby, zkoumaly mrtvolu po mrtvole tenhle umřel stár tenhle zas jako batole, kde najít vhodného kadeta. Žena stojí uvažuje náhlé jí napadá "prohledejte hroby urozených pánů a princů na Jižním ostrově. Kytky se hned do práce daly celé Jižní ostrovy prohledaly, až nakonec jedna z růží vrátila se k ženě zašeptala jí potichu co našla a žena usmála se zlověstně.
Mezitím v zámku propukl bál hostů bylo habaděj nešlo se čemu divit polovina lidí chtělo vidět princeznu a jejího nápadníka a ti ostatní zase chtěli spatřit královnu. Elsa se snažila udržovat svou dobrou náladu, ale nejradši by teď kom byla sama v zahradě, možná by sebou vzala Olafa malého sněhuláka, nebo Annu a společně by pak v zahradě sáňkovali nebo bruslili. Náhle se zvednul vítr oblaka se zatáhla veškerá hudba v zámku utichla hoste zmlkly a jako krtci vystrkovaly své hlavy z límců aby ses podívaly copak se to děje. Elsa se pomalu posadila na trůn. Místnost se pomalu naplňovala velkým chladem, ale hlavně závanem hniloby. v ten moment se z postranních stěn vyřítili pavouci, škvoři a švábi. Tyto potvůrky vylézaly i poza stolu a začali se shromažďovat před trůnem královny. Z hromádky která tam vznikla vynořila se pomalu žena s kápi na hlavě, tu si však sundala a odhalila svou mladou tvář mrtvolné prázdné oči rty jenž byly bílé bezbarvé. žena byla bez vlasů a její uši byly jako by uříznuté.
YOU ARE READING
Mrtvolno ledové království
FanfictionNedávno jsem viděla youtubu Frozen Chilling tail. Děsivá verze Do you wona build snowman? mně úplně zamrazila. a tak jsem si řekla proč neudělat příběh který by byl podobný jako Erbenova Kytice. Tento příběh je taktéž inspirovaný Mrtví nevěsta Tima...