Aku rasa bukan benda yang senang dan susah.
Susah bila apabila kau cakap pasal anime ,semua orang tak faham.. Tak tahupun anime tu... Yang diorang tahu onepiece dengan naruto je.
Anime yang paling aku minat adalah anime pasal sport.
Eg; cheer danshi, Area no kishi, all out, ginga e galaxy, days, ookiku furikabutte,kuroko no basket ,haikyuu..banyak lagi tapi aku lupa.
Aku x tahu kenapa aku minat sangat. Aku juga minat anime yang horror, romance.
Tapi kebelakangan aku banyak tengok anime sport je...Anime romance paling best kaichou wa maid sama...
Kalau horror another dengan erased.Tapi aku rasa erased tak termasuk dalam cerita horror.
Kalau pasal lelaki handsome n ramai-vampire knight,brothers conflict
Kalau anime yang berjaya buat aku nangis-clanned after story. Sedih.. Satu besen aku nangis. Tengok berkali-kali pun sedih. Naruto pun sama.
Kalau anime yang paling aku gemari-one piece ,naruto, mermaid melody dengan one punch man,kuroko no basket.
Erm.. Kalau movie.. The warewolf child, the land of fireflies,kaguyahime ape entah,koe no katachi, your name,baruto the movie
Tapi aku paling suka.. Bila orang yang aku rapat otaku macam aku walaupun dia tak tahu banyak. Antaranya fatirah(smk),fatin(smk), roommate Ku kat matrik.Qilah(Smk) pun ada jugak tengok anime.
Jadi dengan adanya peminat anime aku tak rasa rendah diri. Sebab ada yang memandang tendah dekat otaku. Ckap kita nerdlah.... It our own choice.
Okey.. Itu saja luahan hati kite.
Sayonara.