JELENA

914 35 1
                                    

Ağlamaktan yoruldum artık. Küçük yaşta annemler tarafından terkedildim. Justinin beni ikinci aldatışı. Evet yokluk içinde büyümedim. Deminin ve justini ailesi beni kendi ailemden daha çok sevdiler. Her ihtiyacıma koştular. Ikiside zengin ailelerdi. Bizde zengindik. Demi ve justinle çok güzel anılarım var. Sayamayacağım kadar güzel günler geçirdim onlar sayesinde. Tabi herşey istediğimiz gibi gitmiyor. Kötü günlerim de oldu. Üç kere intihar girişiminde bulundum. Demi ve justin sayesinde yaşıyorum belkide. Ama gerçekten,artık daha fazla ağlamak istemiyorum. Justinin herzaman mantıklı bir açıklaması olur fakat şuan açıklama dinleyecek halde değilim. Ama onlardan başka kimsem yok ki. Taylor,miley,austin,ariana,harry,liam,niall,louis,zayn de var tabiki ama onlarla justin ve demiyle olduğum kadar yakın olamam. Yani kötü bir olay yaşandığı zaman ilk olarak justine ve demiye gidiyorum. Demiyle aynı evde kalıyoruz. Ben arada sırada justinlerde kalıyorum. Ben justinlerfe kalınca niall da bizde kalıyo. Babam ve annem giderken bayağı yüklü bir para bıraktılar bana ama deminin ve justinin ailesi onu kullanmama izin vermediler çünkü herşeyimu onlar aldılar. Justinin benden başka kimseyle böyle ciddi ilişki yaşamadı. Bende başka kimseyle böyle ciddi ilişki yaşamadım tabii. Şuan demiyle olan evimize gidiyorum. Gidince hıçkıra hıçkıra ağlıycam.

                                                                          FLASHBACK

justinin evine doğru hızlı adımlarla yürüdüm. benim gelmemi beklemiyordu. sürpriz yapmak istedim. çok mutluyum çünkü onu çok özledim. hemen gidip boynuna atlayacağım. bende evin yedek anahtarı var bu yüzden kapıyı çalmayacağım. kapıyı açtı. mutfağa oturma odasına ve bahçeye baktım ama kimse yoktu. merdivenlerden hızlıca çıkıp yatak odasına doğru yöneldim. kapı hafif aralıklıydı. kapıyı iyice açtım ve karşımdaki görüntüyle şok oldum. justin ve barbara. hemde barbara justinin altında. gözlerimdeki yaşlara engel olamadım. konuşacak kelime bulamadım. öylece kaldım. çok şiddetli ağlıyordum. kapıyı çarpıp çıktım justin arkamdan geliyordu altında şortu vardı. ''SELENA BEKLE'' diye bağırdı. arkamı döndüm. hala ağlıyordum. son bir kez bal rengi gözlerine baktım. !!SAKIN BENİ BİRDAHA ARAMA. SENİN YÜZÜNÜ DAHİ GÖRMEK İSTEMİYORUM.!! dedim.sanırım onu son görüşüm olacaktı.

yatak odasında kapıyı kilitlemiş bir şekilde hıçkıra hıçkıra ağlıyorum. demi ise dışarıda kapıyı açmam için yalvarıyor.

''D-DEMİ G-GİT K-KONUŞMAK İ-İSTEMİYORUM''

birkaç saat ağladıktan sonra uykum geldi ve yarım saat uyudum. uyandığımda ilk işim aynaya bakmak oldu. gözlerim şişmişti.ve kızarmıştı. kapıyı açıp yavaşça merdivenlerden indim. demi televizyon seyrediyordu. sanırım o da biraz ağlamıştı.yanına oturdum. bana sıkıca sarıldı. sanki hiç bırakmayacakmış gibi. gözlerim doldu. lanet olsun yine ağlamak istemiyorum. ama gözlerimden yaşlar boşalmaya başlamıştı bile. 

''bana hiçbirşey anlatmana gerek yok selena. herşeyi biliyorum. bak unutma ben her zaman burdayım. her zaman senin yanındayım. kimse seni üzemez. anladın mı beni. şimdi sil o gözlerindeki yaşı ve bana gülümse. çünkü bu sana daha çok yakışıyor.''

deminin bu sözleri üzerine gözlerimdeki yaşı sildim ve ne kadar üzgün olsamda sahte bir gülüş takındım yüzüme. ben selenayım selena marie gomez. beni kimse yıkamaz. ben nelet atlattım. güçlü kalmalıyım çünkü en yakın arkadaşım kardeşim herşeyim bana bunu öğretti.hemen kendime ve demiye bir kahve yaptım. beraber film izledikten sonra ben duşa girdim.duştan çıktıktan sonra çok uykum gelmişti. üzerime çok kısa bir şort ve belime kadar açık bir tişört geçirdikten sonra saçlarımı bile kurutamadan kendimi o huzurlu uykunun kollarına bıraktım.

EVET ARKADAŞLAR ŞU ANA KADAR BİRKAÇ TANE HİKAYE YAZDIM AMA HEPSİ YARIM KALDI. BUNU TAMAMLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM. VOTE VE YORUM SAYISINA GÖRE BÖLÜMLER GELICEK. IYI OKUMALAR

JELENAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin