3. Bölüm

344 23 3
                                    

Bir el ağzımı kapatınca ayaklarımla onu ittirmeye başladım. Sonra yanıma oturunca onun justin olduğunu anladım. Ona sımsıkı sarılıp ağlamaya başladım. Oda bana sarıldı ve dakikalarca öyle kaldık. Sessizliği bozan justin oldu

"Seni burda bırakıp gideceğimi mi sandın. Ne kadar çok korktuğunu biliyorum. Ayrıca bağırınca sesinin çok cırtlak olduğunu bir kez daha anladım. Şimdi odana çıkalımda kıyafetlerini hazırla bayan cırtlak ses!"

"Beni çok korkuttun bay hortlak." Dedim ve o da göz devirdi. Odama çıkıp neredeyse bütün kıyafetlerimi aldım zaten jusyinlerde bayağı bi kıyafetim vardı. O ev benim için çok değerliydi. Patty annenin kollarında ağladığım günler aklıma geldi birden. Jeremy babanın babamla beni hiçe saydığı için kavga ettiği günleri unutmamak getek tabii. Hatta bi aralar justinle pattie annenin çocukluğundan kalma gelinliğinini giyip justinle düğün gibi birşey yapmıştık. Bu anının aklıma gelmesi gülmeme sebep oldu.

"Bakıyorum da bayan cırtlak sesin neşesi çok çabuk yerine gelmiş."

"Seninle küçükken yaptığımız mini düğün aklıma geldi. Hatırlıyor musun?"

flashback

Pattie anne gelinliği üstüme geçirdi. Jeremy baba da justini hazırlıyordu. Jusyin sanırım hazırlanmıştı. Çünkü ayak sesleri geliyordu. "Çok güzel oldun bitanem" dedi pattie anne. "Teşekkür ederim pattie anne" diyip pattie annenin yanağına küçük bir öpücük kondurdum. "Sana kaç defa diyicem selena. Bana pattie anne demene gerek yok. Direk anne de. Zaten justinle evlenince bana anne diyceksin. Şimdiden alışsan iyi olur. Neyse biz bayları daha fazla bekletmeyelim." Dedi ve kapıyı açtı. Justin yine herzamanki gibi çok yakışıklıydı. "Çok yakışıklı olmuşsun justin" diyebildim sadece. O da "Sende çok güzel olmuşsun karıcım" dedi. Pattie anne ve jeremy baba gülmeye başladılar. Benim de anında yüzüm kıpkırmızı oldu. Justin elimden tuttu ve merdivenlerden aşağıya indik. Salonun ortasına geldiğimizde pattie anne ve jeremy baba fotoğrafımızı çekmeye başladılar. Zaten her anımızı fotoğraflıyolardı. Bir anda justin beni alnımdan öptü. Bende onun yanağından öptüm. Sonra pattie anne "Siz gerçekten çok tatlısınız. Büyüyünce de evleneceğinizden eminim. Çok mutlu olursunuz umarım" dedi ve gözünden bir damla yaş aktı. Justinde bana sarılıp "birgün gerçekten evlenicez. Hatta çocuğumuz bile olucak. Oyunlar oynıycaz onunla. Parka götürücez. Ve ben evleneceğimiz güne kadar hep bunların hayalini kurucam selena"

"Evey hatırlıyorum. Hemde çok iyi hatırlıyorum. Evlenicez demiştik. Evlenicez selena. O fotoğrafları bulucam. Ve onlara bakıp bakıp gülücez. Bizim kaderimiz birlikte yazılmış sevgilim. Ama şimdi eve gitmeliyiz çünkü çok uykum var. Sen evi kontrol et ben valizi arabaya yerleştiriyorum güzelim" dedi. Evi iyice kontrol ettikten sonra aşağıya indim. Arabaya bindikten sonra uykumun geldiğini farkettim. Dün gece ağlamaktan uyuyamadım. Gözlerim acıyordu. Sanırım uykunun esiri oluyordum..

Birinin beni taşıdığını hissettim. Merdiven çıkıyorduk sanırım. Gözkapaklarımı araladığımda justinlerin evinin merdiveninden çıktığımızı gördüm. Birkaç dakika sonra yumuşak bir zeminle temas ettiğimde justinin beni kendi yatağına bırakmış olduğunu anladım. Sonra yavaşça yanıma uzandı.

"Sen kilo mu aldın Selena?" Diye sorunca gözlerimi irice açıp ona baktım.

"Şaka yapıyorum selena. Herzamanki gibi çok güzelsin."

"Sende herzamanki gibi çok pisliksin justin. Hem ayrıca beni aldatmanın üstünden sadece birgün geçti. Sana bağırıp çağırmamam yorgunluğun getirdiği birşey. Nerden yatıyosan yat. Ama benim yanımda yatma. Hadi iyi geceler." Diyip tavrımı koydum. Şu ana kadar tepki vermedim ama sonuçta bizde boru değiliz. Göz kapaklarım bu eziyete daha fazla katlanamayıp derin bir uykuya daldı.

Arkadaşlar bölümlerin uzunluğundan memnum musunuz ? Ayrıca okuyucu sayısı sanki biraz az gibi. Görüşlerinizi yorum olarak bildirmeniz benim için çok önemli.

Bölümlerin uzunluğu,daha kısa sürede yayınlanması sizin elinizde. Yorum ve vote istiyorum bol bol. Yb yazıp bırakmayın ama. "Kısa yazıyorsun,biraz daha uzun yazabilirsin, konuk oyuncu ..... gelsin, ...... da hikayeye katılsın," vs vs gibi yorumlar yazabilirsiniz. Dediğim gibi herşey sizin elinizde. Çok konuştum ben. Neyse kendinize iyi bakın..

JELENAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin