1.rész: Új város,új farkasok

428 29 5
                                    

Vérfarkasvadász vagyok. Csak úgy mint Allison az unokanővérem s annak a fenn maradt családja. Legalább 4 éve nem láttam de azért tartottuk a kapcsolatot.
Mielőtt a szüleim meghaltak volna rám hagytak egy íjat és egy tőrt. Mivel még nem töltöttem be a tizennyolcadik életévem ezért el kellett jöjjek a legközelebbi rokonaimhoz akik nem mások mint Argenték.
-Kisasszony,megérkeztünk! - szólt a sofőr mire fel kaptam a fejem. Összeszedelődzköztem majd kifizettem a 3 órás fuvart.
Már éppen akartam köszönni Allisonnak,hogy megjöttem de láttam ahogy egy fura sráccal beszélget. Nos inkább hasonlított férfira mint srácra. Egy fehér póló volt rajta s egy fekete bőrdzseki. Azon kívül egy farmer gatya egy övvel,szeme zöld színben káprázott míg arcát borosta fedte. Hazudnék ha azt mondanám nem tetszett a látvány mivel nagyon is tetszett.
Úgy látszik sokáig néztem mivel rám emelte gyönyörű szemeit s elsietett. Beült egy fekete Camaro-ba és elhajtott.
-Ez...ki volt? - kérdeztem még mindig csodálkozva.
-Ne is foglalkozz vele inkább gyere be! Olyan rég láttalak hugicám! - ölelt meg - na mesélj hány farkast kaptál el eddig? - mentünk be a nagy házba. Megmutatta a szobám amit el is kezdtem berendezni de elég egyhangúak voltak a falak így eldöntöttük Allisonnal hogy elmegyünk vásárolni és közben megmutatja a várost.
-És...mi van a farkas fiúval meg veled? - szálltam be az autóba.
-Semmi,szakítottunk - vonta meg vállát.
-Ugye tudod hogy elítélem a vérfarkasokat?! - néztem rá.
-Tudom de ő nem olyan mint aki megölte Kate nénit...
-Nekem mindegyik ugyan olyan - sóhajtottam.
-Holnap a suliban bemutatlak neki!
-Nem!
-De igen! - és ezen veszekedtünk még egy jó darabig s eltelt a nap.

Nos tudom hogy folytatnom kellene az SZJG történetet de sajnálom nem jön az ihlett!😞
Addig is itt van ez a kis történet. Remélem tetszeni fog!😃❤️❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 31, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Teen Wolf - You're my wolf!Where stories live. Discover now