Yeni Bir Arkadaş

32 2 1
                                    

    Seni ilk arkadaşım Helin ile dışarıya bisiklet sürmeye çıktığımda gördüm. Helin'in kuzeniymişsin. Senden ve o muhteşem yeşil gözlerinden gözümü alamıyordum. Beni farkettiğinde
"Merhaba ben Ela." diyerek kendini tanıttın.
"Ben Tanya." dedim gülümseyerek.
Helin kuzenine niye geldiğini sordu. En sevmediği şey arkadaşlarıyla buluşunca kardeşinin veya kuzeninin yanına gelmesiydi. Aslında bende sevmezdim. Ama eğer Ela'yı yanımızda istemezse üzülürdüm. Neden bilmiyorum ama onunla daha yeni tanışmama rağmen vakit geçirmek istiyordum.
"Zeynep nerede? Bizimle gelmeyeceksin. Git kendi arkadaşlarınla takıl."
Helin Ela'ya söylenirken Helin'e Ela'nın bu seferlik bizimle gelmesini istediğimi söyledim. Bir şekilde ikna ettikten sonra bisikletle gezmeye başladık.
    Çok güzel bisiklet sürüyordu. İki elini bırakıyor, çeşitli numaralar yapıyordu. Ona takılmak istedim. Sanki çarpacakmış gibi yapıp kaçacaktım. Yanına yaklaştım ve tam çarpacakmış gibi yapayım derken kontrolü kaybedip Ela'nın üzerine düştüm. Ela "Ahh" diye bağırdı.. Canı acımış olmalıydı. Ne de olsa bisikletle onun üzerine düşmüştüm. Hemen özür dileyerek üstünden kalktım. Rezil olmuşum. Helin nerde diye baktım ama göremedim. Sanırım önden gidiyordu ve bizi görmemişti. Ela'yı kaldırırken Helin'in geri döndüğünü ve bizi görünce kahkaha atmaya başladığını gördüm. Bir yandan kahkaha atıyor bir yandan iyi olup olmadığımızı soruyordu. Yerden kalktık ve Ela'dan onuncu özürümü diliyordum. Çok utanmıştım. Neden bilmiyorum. Sonuçta arkadaşımdı ve arkadaşlar birbirlerinin üstlerine düşünce utanmazlardı. Neyse konuya geri dönüyorum. Kalktık ve orada durup biraz mola vermeye karar verdik. Helin hala gülüyordu.
"Bu kocaman yolda nasıl birbirinizin üstüne düşmeyi başardınız? Lütfen anlatın çok merak ettim." deyip gülmeye devam etti.
"Ne gülüyorsun ya bir kazaydı. Ona şaka yapacaktım ama bir yanlışlık çıkınca düştüm." diye cevapladım.
Sonra Ela'nın da acısı geçmiş olacakki o da gülmeye başladı. Ben somurtuyordum. Ne vardı bunda? Bir kazaydı sonuçta.
    Herkes dinlenince ve gülmeyi bırakınca tekrar bisikletlere bindik. Yarın tekrar buluşuruz diyerek evlere dağıldık.
    Eve geldiğimde mutluydum. Ela'yı çok sevmiştim. Gözleri o kadar güzeldiki..
Yarını heyecanla bekliyordum. Onunla buluşmak güzeldi. Komikti, eğlenceliydi. Saçmalıyorum sanırım. Çok abarttım. Neyse onunla oynamak güzeldi işte. Onu ilk görünce içimde farklı bir his çıktı ama ne olduğunu bilmiyordum. Çok güzeldi ve havalıydı. Onu düşünerek uykuya daldım..
~
BU HİKAYE GERÇEKTEN YAŞANMIŞTIR.
AHSJKDLDL
~
TANYA ARKADAŞIM, ELA KARDEŞİM HELİN DE BEN OLUYORUM. GERÇEKTEN YAŞANMIŞTIR DERKEN EKLEME YAPTIM VE GERÇEKTE AŞIK DEĞİLLER. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. İKİNCİ BÖLÜMÜ GECİKTİRMEDEN YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM. ELEŞTİRİLERİNİZİ YORUMLARA YAZARSANIZ SEVİNİRİM. VE OYLAMAYI UNUTMAYIN.
~SİZİ SEVİYORUM

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bike | ElaxTanyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin