Czy Slender jest oparty na faktach ???
Mówiąc szczerze nie mam o tym zdania, dużo ludzi uważa że jest to tylko legenda. Słyszałam ich bardzo dużo. Jednak każdy z nas wybiera tą,która mu najbardziej pasuje.
Przeczytałam kiedyś, że Slender żyje w mglistych lasach lub parkach ,który sprzyja jego kamuflażowi odnajduje dzieci które zgubiły sie lub weszły do lasu bez zgody lub wiedzy rodziców.
Pierwsza wersja : Pomaga on dzieciom znalezć drogę do domu. Druga wersja: Odnajduje je i zabija Slenderman - Charlie Matheson Jr.
Jak nim został również są dwie wersje
Pierwsza,że jest to wymysł ludzi.Na jednej z int. stron był konkurs na zdjęcie z paranormalną istotą, a zdjęcie to rozniosło sie po całym int. a użytkownik nadał mu imie Slenderman.
Druga,że pewien dzieciak po śmierci matki uznał że zabiły ją zjawiska paranormalne i uciekł z domu.Nigdy go nie znaleziono, a Slenderman jako istota paranormalna ,wiąże sie z nim i uważa sie że to ten chłopiec Charlie,który mści sie na innych za śmierć matki.
Opisuje sie go jako wysoką,szczupłą osobę noszącą garnitur.Nosi również białą koszulę z krawatem czerwonym lub czarnym.Określa sie go jako człowieka bez twarzy. (w miejscu gdzie powinna być twarz, jest po prostu gładka skóra). Ma on od 2 do 4 m. Jest zdolna do rozciągnięcia swoich kończyn oraz tułowia w długości niemożliwej dla normalnego człowieka.Na niektórych obrazkach przedstawiany jest również z mackami wyrastającymi z pleców.
Gdy wyciąga swoje ramiona, jego ofiary są wprowadzane w stan przypominający hipnozę, podczas której podchodzą do tej istoty nie z własnej woli.
YOU ARE READING
Mroczne fakty
HorrorHistorie oparte na faktach... Legendy, postacie ,ciekawostki Zapraszam