🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹Cafe black rose terkenal dengan makanan yang lazat dan mempunyai tempat yang selesa tapi tuan cafe black rose adalah dua wanita yang mempunyai aura misteri di kelilingi mereka.
Cafe black rose sangat popular dengan semua umur tapi remaja yang selalu berada di sana. Tuan cafe black rose agak rapat dengan raizo ia buat banyak orang gosip tentang mereka tapi reality mereka hanya kawan baik .
Raizo termenung di luar cermin cafe lihat gelagat remaja-remaja yang ketawa dengan gembiranya ' aku rindu semasa kita masih remaja tiada siapa halang kita' kata hati raizo.
"Termenung apa tu rai ? " satu suara bertanya.
Raizo pandang seorang wanita bertundung merah yang duduk di hadapan nya dengan senyuman.
"Aku ingat masa kita masih remaja atikah" jawap raizo.
"Aku rindu masa kita remaja kita bebas dari semua masalah " kata atikah lembut
"Kau ingat tak masa kau buat masalah kat Sekolah dulu habis budak lelaki tu kena belasah dengan kau" kata raizo dengan ketawa kecil.
"Diam lah rai kau pun sama lah kau pergi belasah budak lelaki tu sebab dia tarik tudung Nabilla tu buat apa dah lah masih tak puas belasah guna tangan dia nak bagi kerusi pula" ejek atikah muka raizo menjadi merah.
" korang sembang tentang apa tu ?" tanya satu suara yang tiba-tiba muncul terkejut atikat di buat nya raizo hanya smirk tapi muka dia masih merah.
Suara yang bertanya itu ialah seorang wanita bertudung kelabu dan berkaca mata hitam dia perpakaian baju blouse putih dan skirt panjang warna biru.
"Hana jangan lah muncul tiba-tiba macam tu " marah atikah siap gembuhkan pipi dia lagi.
"Alah lala budak comel ni dah marah " kata hana ketawa kecil lihat peragai kebudakan atikah yang comel .
"Dan izo kenapa muka merah atikah ada kacau kau lagi ke ?" soal hana hairan dengan peragai raizo yang selalu jarang tujukan emosi.
"Hn" itu sahaja jawah raizo kepada hana muka dia sudah kembali kepada asal.
"Tadi korang cakap pasal apa " tanya hana ingin tahu.
" aku dan rai cakap masa kita remaja dulu" jawap atikah.
"Seronok pula kalau kita ingat balik semasa kita remaja" kata hana duduk di tepi atikah .
"Aku ingat masa hari sukan hana nak poteng tapi kena tangkap dengan cikgu amran kesian dia kena rotan" kata atikah dengan senyuman nakal.
"Kau apa beza nya kau selalu sesat tak tentu arah bila kami tak ada dan suka buat masalah dan suka lupa sesuatu" balas raizo selamba.
"Korang ingat tak geng budak perempuan gedik tu" tanya hana kepada raizo dan atikah.
"Ingat kenapa?" soal raizo dan atikah serentak dengan perasaan harain.
"Dulu kan mereka suka mengedik dekat raizo dan nak date dengan dia " jawap hana dengan ketawa kecil bila ingat memori lama itu.
"Hehehe raizo marah geng tu sebab tau nak gendik je siap bagi nama mereka kepada pengetua lagi " atikah join krtawa dengan hana.
"Itu salah mereka bukan aku. Lagi pun geng tu selalu buat masalah kat kita dan sekolah " kata raizo dengan senyuman.
"So raizo kau kerja apa sekarang ?" soal hana kepada kawan nya.
"Aku berkerja sebagai cikgu bahasa english di sekolah cryber raya tu" balas raizo.
"Benda ni ada kaitan dengan misi kau ke izo ?" soal hana lagi dengan serious kepada raizo.
"Hn"
"Aku dengar salah satu adik dia ada di sana betul tak rai " tanya atikah dengan senyum nakal muncul di bibir dia.
"Dia belajar di sana dengan kawan baik dia di situ. So aku kena berhati-hati lah bila berada di sana " kata raizo.
Raizo lihat jam tangan yang menujukan pukul 5 petang " hana atikah aku kena pergi dulu bye " dengan itu raizo tinggalkan tempat itu.
"Hana kau rasa apa permainan dia " tanya atikah kepada hana dengan nada yang bosan.
"Aku tak tahu tikah apa aku tahu permainan ini akan bermula tak lama lagi" kata hana dengan perassan risau.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Sorry sebab lama tsk update tasha sibuk dengan peperiksaan so minta maaf lah my dear reader.
Sekarang info tentang hana dan atikah.Nur Siti Atikah
Umur:22 tahun
Nickname:Tikah, Siti , rusa dan hantu cintaHana
Umur:23 tahun
Nickname: nana,Bear,haha dan hantu teknologiItu sahaja info tasha beri buat masa ini .
???: bila aku muncul tasha
Tasha: tak tau lagi aku sedang sibuk dengan peperiksaan dan buku tasha yang lain lah
???:nanti kau muncul kan aku di chapter seterus nya okey
Tasha: okey nanti aku buat dan bye reader.
YOU ARE READING
Secret ( BBBXEA) Hiatus
FanfictionBoboiboy dan rakan-rakan termasuk kaptein kaizo pergi ke cryber raya untuk lakukan misi pernyamaran tapi apa hubungan ali dan boboiboy kenapa victor ada kaitan dengan masalah ini. Apakah yang boboiboy , ali dan victor rasia kan ??? Kenapa kokoci s...