Jimin pov:
Ik werd wakker door een bekende geur. Het was pasta!
Dus ik rende naar de keuken en daar stond jungkook pasta te maken. Het zag er eigenlijk wel cute uit want hij liet vaak dingen vallen. Maar opeens werden mijn gedachtes onderbroken door iemand die zei: ik weet dat ik mooi ben maar dat betekent niet dat je mag kijken hè.
Toen merkte ik pas dat ik staarde ik werd zo rood als een tomaat dus ik rende naar de woonkamer en bleef daar totdat jungkook eraan kwam dus ik wilde geen awkward stilte dus vroeg ik of we vandaag wat leuks konden gaan doen.
Jimin: zullen we vandaag wat leuks gaan doen kooks?
Jungkook: uhh ja sure! Picknicken?
Jimin: Jaaa is goed!
Jungkook: oke dan kunnen we ook gelijk wat meer over elkaar weten:)
Jungkook: oke?
Jimin: oke kooks
Jungkook: ik pak dan ff de spullen
Jimin: oke kookieJungkook pov:
Noemde jimin mij nou kookie!?
WAT DOET DIE JONGEN MET ME GVD... nevermind ik pak de spullen wel gewoon. Appels, thee,chocola en broodjes.
Als we dan alles hebben gaan we.Time skip park:
Jimin pov:
Als we er zijn zie ik jungkook heel hard rennen en dan zich in het gras laat vallen dus ik ren er ook heen en ga naast hem zitten en hem kietelen. Zijn lach is zo cuteDenk gewoon dat hij lacht op het gras
Jungkook pov:
Opeens komt jimin naar me toe rennen en komt naast me zitten hij lacht eerst en dan kietelt hij me. Ik smeek hem te stoppen maar hij stopt weer niet.-. Na ongeveer 5 minuten is hij gestopt en kan ik vragen dat we misschien over elkaar kunnen vertellen dus ik ga eerst. Nou ik ben 19 en ben geboren in busan mijn hobby's zijn: zingen dansen en tekenen.
Nu jij
Jimin: nou ok ik ben 20 ook geboren in busan mijn hobby's is dansen en zingen en ik ben LAAT MAAR
jungkook: nee nee nu moet je het ook nog zeggen hè
Jimin: NEE LAAT MAAR GEWOON
Jungkook: oke...
Jimin: zullen we gewoon beginnen met eten?
Jimin: want ik heb hongeeeeeeeeerrrr:))
Jungkook: jahoor vreetzak:)
Jimin: YAH! IK BEN GEEN VREETZAK MOEST JE JEZELF ZIEN TOEN JE DIE HELE ZAK CHIPS ZELF OP AT EN NOGSTEEDS HONGER HAD!
Jungkook: oke oke ik ben misschien een kleine vreetzak:)
Jimin: misschien EEN HELE GROTE VREETZAK!
jungkook: hehehehe😂Jimin pov:
Toen jungkook moest lachen verdronk ik in zijn mooie bruine puppy ogen. Ik kon het niet meer weerstaan ik drukte mijn lippen op die van jungkook tot mijn verbazing deed hij ook nog mee met de zoen. Toen trok ik terug en zei: Jeon jungkook w-wil jij mijn v-vriendje zijn?Jungkook pov:
VROEG JIMIN MIJ NOU ALS ZIJN VRIENDJE ik wilde ja schreeuwen maar voor de spanning wachte ik af zo'n 15 seconden daarona plante ik mijn lippen op die van hem en trok terug en zei: park jimin... I love youMet die woorden plante ik mijn lippen voor de zoveelste keer op zijne. na 1 minuut begon de zoen ruwer te worden maar toen stopte ik en zei: we maken het thuis af babe
Time skip:
Toen we thuis waren wou jimin de spullen uitpakken maar ik stopte hem en zei: we moesten nog wat afmaken;))
Toen boog ik naar voren om hem te kussen de zoen werd ruwer opeens voelde ik iets zachts tegen mijn lip tikken ik deed mijn mond een beetje open en ik voelde jimin's tong in mijn mond. Jimin sprong en deed zijn benen om mijn middel en ik droeg hem naar boven ik legde hem in mijn bed. Ik kuste rustig zijn hals ik trok toen zijn shirt uit en ging met mijn handen langs zijn absWat zorgde voor gekreun verder duwde jimin mij in zo'n pose dat hij boven mij lag en trok ook mijn shirt uit hij kuste mijn hals daarna deden we onzen shirts weer aan en gingen op de bank beneden netflixen daarna hebben we nog wat geknuffeld en gekust toen gingen we naar boven en gingen slapen.
Next morning
Jungkook pov:
Ik werd wakker en zag een slapende jimin in mijn armen liggen wat is hij ook mooi. Ik drukte een zachte kus op zijn voorhoofd achter en probeerde weg te komen wat niet lukte want hij hield me stevig vast dus ik tilde hem op legte hem weer neer in bed ik legde de deken nog goed en liep naar beneden ik ga vandaag ontbijt op bed brengen. Ik pakte zelf gemaakte kimchi en maakte chocomelk en liep naar boven. Daar zag ik jimim liggen helemaal in gerold in de dekens dus besloot ik hem toch maar wakker te maken. Ik zag dat hij voorzichtig zijn ogen open deed. Toen hij mij zag kuste hij mij gelijk op mijn lippen daarna pakte ik het dienblad en legde het op zijn schoot. Jimin klopte nog op het lege plekje naar hem en voerde mij soms ook een paar hapen kimchi. Toen hij klaar was wilde ik het dienblad pakken maar jimin trok me terug en pakte de afstands bediening en zette de tv aan en ging naar netflix. Daar zette hij een romantische film op met ook een beetje smut waar ik dus niks van af wist dus toen de film was afgelopen duwde ik hem op zijn schouder en zei: IEUUWWW VIEZE PERVERTTT.
Daarna liep ik het bed uit naar beneden en pakte wat melk maar toen sprong jimin op mijn rug en zei nieuwschierig: Wat doeeeeee jeeeeeee???
Melk inschenken zei ik en zette jimin van mijn rug af op de bank. Daarna deed ik mijn arm om jimin heen en hij zijn hoofd op mijn borst zo keken we tv totdat ik voelde dat mijn ogen zwaarder werden en daarna ik in een zwart gat viel. Daar zag ik dat ik wakker werd en zag ik jimin dood naast me liggen ik schreeuwde zo hard als ik kon en huilde toen werd ik wakker gemaakt door een bezorgde jimin. JUNGKOOK JUNGKOOK
J-ja
Jimin: waar droomde je over?
Jungkook: n-nou dat ik w-wakker werd en toen zag ik j-jou dood naast m-me liggen
Jimin: gelluklig ben ik hier nog met jou schat
Jungkook: j-jimin
Jimin: ja
Jungkook: verlaat me pls nooit meer
Jimin: waarom zou ik zo mooi iemand verlaten
Jungkook: awwhh dankje ❤
I love youHEEEYYYY
1037 woorden❤💞
BYEEEE
Xx fleur