Ni hah aku nak cerita ni hah. NeverEndingSnsd moment kita bersama crush tercinta.
Apa yang aku lalui ni mende kecil je, tapi kalau terjadi kat kau mesti macam, abhjannjsknsoaajsw gitu. Okey start.
Kalau setiap hari rabu kan kokurikulum, so hari tu aku dengan kawan aku yang aku tag ni akan bet lah hari tu unit uniform atau kelab persatuan. Sebab kalau kelab persatuan kitaorang akan masuk kelab yang sama dengan crush kitaorang. Kawan aku ni suka berharap menyebabkan aku terikut, dan dengan itu dia bet kelab/persatuan. Aku pulak unit uniform. Sebab aku tak suka berharap. Walau aku terikut.
Last, last bet dia menang. Aku macam yeay!!! Walau aku takut nak berharap. Jadi kitaorang pun masuk lah kelab/persatuan sama sama. Cepat doo, kitaorang jalan dengan cepat. Pastu kebetulan bila kitaorang masuk kelas tu dia pun masuk jugak kelas tu. Pastu dia macam pandang kitaorang dia cakap "Wei, diorang kelab sama gan kita weh". Tapi dia cakap kat kawan dia, iaitu crush kitaorang jugak. Yang aku ni rasa macam bodoh sebab tak pandang dia masa dia cakap tuh.
Aku cuak dooo. Pastu aku ni acah acah pasang kipas. Kenapa!!??? Bodoh nyee. Tapi aku rasa jelah yang dia cakap kat kawan dia pasal aku dengan kawan aku. Pastu sampai ke hari ni aku takleh lupa. Dah lama dah jadi.
Jadi sekarang aku rasa crush aku ni kenal aku gan kawan aku. Dan habislah aku.
Oklah sampai disini sahaja byee. Tapi jangan lupa baca buku aku, "Texting My Crush".♡♥
YOU ARE READING
Crush [completed]
SonstigesPasal crush crush kita yang related. Apa apa yang jadi dalam hidup kita tentang crush pasti tidak akan DILUPA. Jadi crush, berhati hati lah. Takut ada psychopath yang crush kat kau. Cover by @NeverEndingSnsd