d ö r t .

207 35 31
                                    

Şimdi gerçekten popüler olmayan bir fikir geliyor, evet...

Elçileri seviyorum.

Bir çok kişi ekrana böyle bakıyor olabilir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir çok kişi ekrana böyle bakıyor olabilir. Evet, ciddiyim.

Bunu elçi olarak çalışan arkadaşlarım olduğu için söylemiyorum ama cidden bu insanlara şu platform içinde çok fazla haksızlık yapılıyor. İnanın bana gerçekten çok fazla çalıştıklarını görebiliyorum.

Her gün o panoya gelen soruları cevaplıyorlar -ki size tavsiyem bir gün gidip o panoya yazılanları okumanız. Cidden birisi size gelip o kadar laf etse %95 kadarınızın kafayı bozacağına adım gibi eminim, buna rağmen olabildiğince nazik olmaya çalışıyorlar.

Wattpad toplumuna göre elçiler uygunsuz hikayelere müdahale etmeyen, yarışma düzenlemeyi beceremeyen, teknik arızaları bile düzeltemeyen insanlar.

Ve bu insanlar bunlar yüzünden küfür yiyorlar.

Şunları kesinleştirelim:
-Elçilerin hesap veya hikaye silme gibi bir yetkileri yok, onlarda bizler gibi rapor atıyorlar ve eminim ki bu konuda ortalıkta şikayetçi olan insanlardan çok daha fazla çabalıyorlardır. Bu yüzden onlara hikaye sildirmeye çalışıp gerçekle yüzleşince küfür edip, suçlamayı bırakın.

-Bir yarışma düzenlemek kolay değil, hele ki Wattpad gibi bir yerde. Yarışmanın kazananı olduğu gibi kaybedeni de olur, bunu kabul edin. Herkesin hikayesi kendisine değerli ama egoları bir kenara bırakın, belki de gerçekten kazanan kişinin kurgusunda bir çekicilik vardı, belki de betimlemeleriyle göz alıyordu... Üstelik bu insanları eleştirirken karşıda ki kişinin yazdığı eserede saygısızlık yapıyorsunuz, o da sizin gibi bir üye, onun da bir gurur var. Kaybetmeyi öğrenemediniz diye şımarık veletler gibi etrafa saldırıp durmaktan vazgeçin, ben de kaybettim hem de bir çok kez.

-Teknik arızalardan hepimiz muzdaribiz ama bunları elçilerin düzeltmesini beklemek saçmalığın daniskası. Bu insanlar Wattpad'in bilgisayar mühendisi veya yazılımcısı değil, sorunun ne olduğunu mesleki olarak bilmek zorunda da değiller ama siz onlara teknik arızalar yüzünden küfür edemezsiniz. Bu onların mesleği veya görevi bile değil. Alo, kendinizde misiniz?

Bu tarz sorunları direk Wattpad'e rapor yoluyla bildirmelisiniz. Güncelleme veya teknik arızaları elçiler gökten indirmiyordur eminim ki.

Biraz empati kurun ve buna göre davranın. Söz konusu kim olursa olsun bir bireye hakaret etmek, aşağılamak gibi bir lüksünüz asla olmadı ve olmayacak.

Birinin linç dediğini duyar gibiyim, öyle olsun. FIGHT ME!

{U}npopular Wattpad OpinionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin