Yolculuk başlamasıyla derin nefes almıştım artık bana dar olan koskoca antebi terk ediyordum.insan evini terk ettgine sevinirmi ben ailemden ayrildgima okadr mutluydum ki ...İstanbul'a gidecek olmam tanıdığım olmaması beni hiç korkutmuyordu bile...muavinin sesiyle uyandım yolculuk bitmiş herkes iniyordu,evet napacaktim nereye gidecektim oturdum saatlerce dusundum önce yurdu bulmaliydim sonra okulumu sonrada calisabilcegim iş çünkü para lazımdı bana babama kendinden bişey kabul etmiycem diye bagirmistim.Hayel işte okuycam para kazanacam annemide o cehennemden kurtarcqm yapabilirdim evt buna mecburdum.Taksiye bindigim gibi yurdumu sonrada okulumu bulmakla geçti günüm.yurt müdürü yerlesebilirsin dedgnde içimden okadr guldumki yerlscek neyim varki.Anneme haber vermeliydim meraki gitsin kadının.mudurun odasından aradım küçük annemden olan halil abim telefonu acti.
Abi anneme seslensene kimseye çaktırmadan annene bile ,Halil abim sağolsun küçük annemden olmasına rağmen çok iyi bana karşı.Anne derdemez ağlamaya başladı Zümra nasıl yaparsın tek başına orda koca şehirde kızım .keşke babanı dinleseydin evlenseydin okumakta nerden çıktı kuzum..Anne sana yapılan haksızlığa susmadgim için bukadr kızgın babam sabret annem herşey iyi olur.Kizim kirkyillik adet bu razıyım ben siz iyi olun aklım sende kızım dedi gurultuyle telefon kapandı bbm annemin benle konuştuğunu öğrenmiş onu dövmüş.Ogün bin yeminime bir tane daha eklendi kuma giden her kadını düşman bilecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMA
RomanceHayatta aslalari olan insanlarız....zumranininda asla yapmam dediği seyelri istemese de yaptığını yurege söz dinletilmedgini anlatan bir hikaye...gönül cekmezse elini aşktan ne sende sen kalır nede karşıda vicdan...