Herkese tekrardan merhaba. İsme takılı kalmanızı istemiyorum. Aklıma isim gelmediği için Dahyun yaptım.
********
Jennie, Jisoo ' yu engellemişti. Deniz kenarında yürümeye başladı. Jisoo'ya kırılmıştı. Gelip onu öpmüştü ve hiç bir şey olmamış gibi gitmişti. Neden öyle yapmıştı. Telefonunu çıkarttı Dahyun ' nu aradı.Kafe'nin önüne geldi, Dahyun 'un olduğu masaya oturdu. Konuşmaya başladılar. Jennie, Dahyun ile konuşurken tüm üzüntüsü geçmişti. Dahyun , Jennie' ye iyi geliyordu. Dahyun birden Jennie'nin elini tuttu. Jennie, Dahyun 'nun bu hareketine şaşırsada tepki vermedi. Gülümsemsedi sadece.
Dahyun: Her zaman yanında olacağım.
Jennie kalkması gerektiğini düşündü. Gülümsemsedi ve ayağa kalktı arkasını döndüğünde hızla koşan bir Jisoo gördü. Yanlış anlamış olmalıydı. Jennie hızlı bir şekilde Jisoo'nun peşinden koşmaya başladı. Jisoo her ne kadar onun kalbini kırmış olsada Jennie ona kızgın değildi. Hâlâ onu seviyordu. Jennie, Jisoo'ya yetişti. Kolundan tutup bir ara sokağa soktu. Duvara yasladı. Jisoo kafasını kaldırdı ve Jennie'ye baktı. Jennie gördüğü manzara karşısında yıkılmıştı. O ağlamıştı. Jennie, Jisoo' yu kendine çekti ve sarıldı. Jennie boynunun ıslandığını anladı. Jisoo'yu kendinden uzaklaştırdı ve yüzüne baktı. Eli yanağına gitti, gözyaşlarını sildi. Jisoo'yu kendi evine doğru götürmeye başladı.
Yol boyunca aralarında bir konuşma olmadı. Eve gelince Jennie kapıyı açtı ve içeri girdiler. Jisoo yorgun düşmüştü. Jennie'nin yardımı ile koltuğa oturdu. Koltuğa oturunca Jisoo hızlı bir şekilde ağlamaya başladı. Jennie, Jisoo'yu sakinleştirmeye çalıştı ama başaramadı. Jennie bir anda Jisoo'nun dudaklarına yapıştı. Yavaşca dudaklarını oynatmaya başladı. Jisoo 'nun sakinleştiğini anladı. Ayrılmak için hamle yaptığı sırada Jisoo Jennie' nin ayrılmasına izin vermedi. Bir süre öyle kaldıktan sonra Jisoo ondan ayrıldı.
Jisoo : B - beni sevdiğini sanıyordum.
Jennie : Öyle, ben seni çok seviyorum. O kız benim yakın arkadaşım.
Jisoo : Ben özür dilerim, sana yaptığım şey için.
Jennie şuan mutluydu, Jisoo onun yanındaydı. Geçmişte takılı kalmadı ve Jisoo'ya sıkı bir şekilde sarıldı. Kokusunu içine çekti. Jisoo'da kollarını Jennie'nin boynuna doladı ve kafasını gömdü. İkiside huzurlu hissediyordu.
********
Jenix : Sevgilim, seni özledim <3
K-jisoo : Sevgilim mi? Sevgili olduğumuzu düşünmüyorum.
Jenix : Hadi ama, kim bir arkadaşı ile öpüşür seni seviyorum der. Sevgili olduğumuz kısma geçelim artık.
Jenix : Birbirimizi seviyoruz, önümüzde bir engel yok.
K-jisoo : Teklif almadan ilerleyemeyiz.
Jenix : Şimdi anlaşıldı. Yarını bekle bebeğim o zaman.
Jenix : Rüyanda beni gör. İyi geceler <3
K-jisoo : Seni Seviyorum <3
Jenix : BANA KALP ATTIN OMG
Jenix : Habersiz kalp atma, bünyem kaldırmayabilir.
.........