Sierra
A trecut in jur de o săptămână de când mi -au revenit memoriile ,petrec tot mai mult timp cu Nick,cred ca îl cam plac,adica e baiatul ideal,drăguț ,amabil,dulce,putin arogant ,putin din tot ce ti ai putea dori.Amy e aceasi prietena zăpăcita,iar pe Noah,il vad din ce în ce mai puțin ,iar atunci când il vad ,ori e cu vreo fata ,ori cu gang-ul lui,sincera sa fiu nici nu prea ma mai doare capul de el si treburile lui.
-Hey Jonshon!cineva ma scoate din gândurile mele
-Ce vrei Noah?
-Auzi aveai un X box mișto,nu crezi ca mi-l poți împrumuta?
-Ești handicapt mintal? De ce ai crede ca vreodata in viata mea as mai face ceva pentru tine.
-Calmeaza -te ,voiam doar sa ma joc un joc cu baietii mei
-Nu sunt marioneta ta,nu sunt curva ta,sau macar prietena ta,pretinde ca nu ma cunosti si dispari naibii din fața ochilor mei!
UH,in fine Jonshon.Atât spune si pleaca nepasator cu mâinile in buzunare.Ma îndreptam spre masa mea când de odata ,unul din ,,noii prieteni,, a lui Noah îmi atinge fundul
-Care e problema ta boule?
-Tu!Fato
Îl pot vedea pe Noah cu un zâmbet in colțul gurii,vazaduise una din gropite-Daca ma mai atingi vreodată iti rup mâna.
-Opa,nu te ambala mami.
Plec cu viteza luminii de acolo ,plina de rusine si nervi.
La câteva secunde dupa ce ma așez la masa apare si Nick sărind aproape pe bancă
-Ce fac fetele mele preferate?
-Eh,bine,tu?
-Bine.
-Sierra am cumpărat 2 bilete la concertul lui The Weeknd,ti ar placea sa vii cu mine ?
-Umm,sigur de ce nu
-Stai,aI cumpărat bilete la cocert si pe mine ma lasi acasa?spune Amy vizibil iritata
-Da te las acasa.
Amy doar pufnește
Zilele au trecut foarte repede fara altfel de evenimente ,concertul e azi iar eu stau in fața dulapui fără sa ma pot decide așa ca ies putin din stilul meu si iau o pereche de blugi albaștri cu talie inalta si crop top rosu si adidasii mei,imi indrept parul si ma machez .Mai sunt în jur de 5 minute pana vine Nick sa ma ia,asa ca ma pregatesc de iesire,si ies afara ca sa pot inchuia ușa .
-Hey Jonshon unde pleci asa,esti sexy.il aud pe Noah strigand de la casa vecina
Singurul motiv pentru care inca comunic cu impecilul ala este pentru ca mi a salvat viața dupa ce impecilul sau prieten a dat cu mașina peste mine,si normal că imediat ce m a lăsat la spital ,Nick a fost cel care mi a fost alaturi,normal si părinții mei ,si Amy
-Nu e treaba ta Noah.
-Ba cam este,pentru că daca nu te salvam eu ,inca erai undeva prin spitale sauu la vro 5 metri sub pământ,așa că?
-De ce nu ești undeva cu ,,prietenii tai in momentul asta?
-Pentru caaa mama a aflat de prostiile mele si mă tine aici cu forța.
Când văd masină lui Nick că se apropie aproape sar în sus de fericire.
După ce oprește în fața mea,mă urc in masină si il salut pe Nick ,iar după 1 ora de mers oprim în fața localului unde avea loc concertul.Iesim din masină si mergem în local.După ce intrăm,imediat timpanele mele sunt pline de muzica.Mergem sa ne luam ceva de băut ,iar apoi ne așezăm la o masă.
Decid sa îmi dau băutura pe gât și sa nu îmi mai pese de nimic.
La un moment dat,decid sa sparg gheața.
-Hai să dansăm.
-Nu stiu ce sa zi...
-Haide...îl trag de mâna,nu ma simțeam rușinata,alcoolul deja ma preluase.Ritmul muzicii ne prinde pe amândoi,și ajungem ușor,ușor sa ne atingem ,el cu mâna pe talia mea,iar eu cu mâna pe pieptul lui,mirosul lui de parfum bărbătesc îmi inundă nările.
După o rotire ajung atât de aproape de Nick ,ne privim în ochi câteva secunde,iar apoi ne izbim buzele intr un sărut atât de dulce și pasional,limbile noastre s-au intersectat și ele,iar mie nu îmi displace de loc sentimentul.Ne despărțim din sărut ,dar nu ne mișcăm.
-Ți-a plăcut?întreabă Nick,vizibil timid
-A fost perfect.
Zâmbim amândoi,iar dupa o noapte zdravănă ,dupa ce The Weeknd a cântat,localul a început sa se golească ușor,ușor,iar atunci am decis si noi sa plecăm,Nick nu băuse alcool așa că s-a urcat la volan.După ce a parcat în fața casei mele încerc sa îi mulțumesc subtil
-M-am distrat,Nick,
-Și eu.
Ochii lui sclipitori mă ametesc si mai tare,iar in secunda a doua îmi lipesc buzele de ale lui,iar el îmi răspunde tandru.
-Noapte buna Nicklaus.
-Noapte buna Sierra.
CITEȘTI
More than just friends?
Teen FictionSierra Jonshon si Noah Peterson sunt cei mai buni prieteni încă de la o vârsta foarte fragedă,fiind si vecini ,cam tot timpul și-l petreceau împreună.Acum ceva se intampla ,Noah nu mai e Noah ,chiuleste ,fumeaza ,înjură si incepe sa isi petreacă t...