Salut numele meu e Marian si nu stiu daca o sa iti placa povestea asta .dar hai sa nu te mai plictisesc si sa trec la amanunte.
ca orice copil la adoloscenta sau ca orice adolosescent am avut impasuri,distractie si multe altele specifice adoloscentei,insa cel mai grav lucru a fost sa nu stiu sa imi caut un drum in viata , desigur am o familie frumoasa , tata e un batranel de 48 anisori simpatic adica pot vorbi orice oricand cu el iar mama e genul ala de femeie care lucreaza mult si o face pt famiilie ,stie sa aibe grija de casa si copii .aaaa era sa uit sora mea mai mare e genul de fata care a invatat muult (adica total diferita mie ) si care a stiu sa isi asculte parinti si sa vorbeasca orice cu ei (stai nu va ganditi ca as fi un om care nu invata sau ceva de genu .... pentru a demonstra modestia mea iesita din comun va pot demonstra clasa a 9 -a premiul 2 ,clasa a 10 - a premiul 3 ) oricum de ce scriu cartea asta sau poveste ma rog ce e , pentru a demonstra pustilor ca orice....
ok ramasesem la parte cu demonstratul pai dragii mosului .. stai calm frate am 17 ani ... vreau sa demonstrez ca orice e posibil la varsta asta uite eu scriu o poveste si ca nu tr sa minti sau sa inseli lumea .oo da am trait pe pilea mea asta si trebuie sa recunosc chiar de nu este frumos da am mintit ( nu te gandi ca cu ceva grav sau depinde de cum vezi lucrurile ).ok iar am iesit din subiect . deci ai 17 esti nebun dupa ,fumat ,distractie te crezi cel mai mare si tare din parcare .. ti.ai uitat familia lasandute condus de prieteni si amicii ... ei bine am varsta ta si iti zic nu o mai face .
Oarecum e bine sa asculti de ai tai ( stai nu ma crede un nebun sau ceva ) si eu fumez adica am fumat pn am inteles ca nu e bine nici pentru mine nici pentru cei din jurul meu. daca esti nebun de calculator frate aruncal pe geam si fa-ti o prietena cat de curand .. las-o pe manuela pensioneaz-o gata .... ai 17 ai poate ca nici eu nu am o experienta bogata cu fetele la varsta mea . Dar am avut ceva prietene ... si am si amicii care pe langa ca aveam o dependeta de calculator au reusit sa ma faca sa ies din casa si sa uit de unele momente grele .....
Ok primul capitol este numit viciile pt ca orice adoloscent are cateva unii bautura altii fumatul (legale sau nu ) si minciuna eu am 2 am avut poate inca le mai am nu stiu exact ...
unul e fumatul si ca orice pustan care se respecta fumez (fumam ) kent 8 si colts cu vanilie (trabuciri cumparate de langa tribunaul din buzau ) ...
Deci cum m-am apucat de fumat simplu la ziua celui mai bun prieten ... pe numele sau alex am cumparat eu si andrei si cu alex desigur tigari si hai sa ne prostim ... toate bune si frumoase pana cand eu cu alex ieseam de la scoala si fumam 2 tigarii sau 3 .... la o luna am ajuns la 6 pe zi pt ca ma duceam cu andrei la sala si ce nu e mai bine decat inainte de antrenament sa tragi o tigara bine trei ... oricum nu sunt bune calmeazate si nici colts adica trabuc de calitate la 2.3 lei serios .. oricum pentru noi erau bune .
Al doilea viciiu e minciuna de ce pana acum cateva zile eram convins ca calcand peste lume si fraierind-o pot sa ii conduc ... dar nu e asa . poate tu ai mai multe vicii decat mine .. nu-am de unde sa stiu dar e bine sa numai dai banii pe ele si sa ii folosesti in alt scop cumpara o shaorma sau un suc cum a zis sora mea care e langa mine si ma bate la cap sa ii arat ce fac pe telefon ( nu ma bati la cap da ti-am zis ca iti arat )
Oricum de ce incerc eu sa te scap de toate viciile (da pe tine ) pentru ca nu e bine ce faci ai uitat de tot si creezi ca nu o sa se afle sau ca nu are nimeni putere sau cuvant asupra ta , pai cam are si trebuie sa te gandesti si tu la cate ceva pentru viata asta . stai putin pana acum cateva zile am fost ca tine sau nu , eu eram genul de om convins ca stie ce face dar ca nu e apreciat si greseam (daca creezi la fel , gresesti mai mult decat mine ) .
si iti dau un sfat ca unui prieten uita de viciile stupide sau continua cu ele si nu o sa iti fie bine !