Distractia

20 0 0
                                    

Am scapat de vicii si am inceput cu distractia , o sa fie un capitol poate mai scurt decat primul dar hai sa incepem .

Nu stiu cum va distrati voi dar eu si amicii mei avem un stil obisnuit adica uneori mergem la un biliard si nu stiu cu dar andrei il bate pe alex si eu pe andrei ( ceva ciudat) oricum noi suntem genul care ne place sa iesim . A si ca tot veni vorba de biliard sa i adu aminte lui alex cum am dat eu bagsis la chelnerita din banii lui ...... cred ca vrei sa sti ..... si normal la biliard te duci si cu bani schimbati , era prin februarie si nu prea era ok sa stam in ger asa ca ne-am dus in bistro ( tess) si hai sa jucam un biliard .... bn dupa lupte grele cu mingiile si nervii, am cumparat trei ciuc (alex a platit pt toate dar altul sa dus sa plateasca ) si cum el e rusinos din fire m-am dus eu sa platesc , sa comand normal dar am uitat sa ii specific chelnerite ca tr sa imi dea rest 5 lei si normal se pare ca nu iti da rest daca nu ceri ( ciudat stiu ).Oricum nu mergem mereu la biliard ca doar tati nostri nu lucreaza la bnr sau unicef .... in fine de obicei stam pe langa un bloc radem bem o bere etc . ce faci si tu .

a sau mergem la celebra piscina din tineret (nu aia unde e intrarea 5 lei ca nu inot cu broastele ) daca esti din buzau sti de ce piscina zic ,daca nu, iesi odata din casa .

MinciunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum