Hikaye Başlıyor

5 0 0
                                    

Merhabalar arkadaşlar yeni bir hikaye yazmaya karar verdim aslında iki senedir yazmak istiyorum ama bir türlü kelimeler birleşip çıkamıyor kalemden en sonunda dedim ki en azından eğlenmek için yaz okunsada okunmasada hatıra olarak kalsın ve sadece okuyucu olma bu platformda. Neyse çok uzattım sanırım sizi biZim kızlarla ve onların hikayeleri ile baş başa bırakayımm. ONLARI SEVMEYE ÇALIŞIRSANIZ SEVİNİRİMM💓
Yeni okuluma baktım.Değişmek
istemiyordum okulumu ama yapabilecek başka bir şeyimde yoktu.Yaz aylarındayız ve ben sırf üniversite sınavı için güzelim okulumdan bu özel liseye geçiş yapmıştım. Allahtan Melis vardıda kafayı yemeyecektim. Melis benim orta okuldan beri arkadaşım ikimizde farklı liselere düşmüştük ta ki 12. Sınıfa kadar ona göre kader tekrar yollarımızı birleştirmişti. Çok seviyorduk bir birimizi ne kadar ayrı okullarda olsakta görüşmeyi hiç
bir zaman kesmemiştik her şey iyiydi. İç sesimle konuşmayı bitirip babam ve müdüre doğru baktım "Evet Handecim okula kaydını yaptık arkadaşında varmış hem şimdi beraber derse girin yaz olsada sizin bir sınavınız var sonuçta değil mi?" "Tabi hocam ben gideyim kolay gelsin size.Annecim babacım görüşürüz ben derse kaçar" anne babama sarıldım ve melisayla müdürün odasından çıktık. "Bir an hep o odada kalacağız sandım yemin ediyorum baygınlık geldi yav" "Aslında müdür çok iyi biz zaten 2 hafta geç yazılmışız 2 haftadır dersler başlamış biliyormusun" ona baktım cidden 2 haftadır insanlar ders mi yapıyordu yahu. Sınav senem olduğunu hala kabul edemiyordum sanırım ama ne yazık ki gerçekleri de değiştiremiyoruz. "Hadi biraz okulu gezelim" diyen melisaya döndüm "Gez gez bitmez kızım bu okul yüzme havuzuymuş yok müzik sınıfları yok etkinlik sınıfı bak konuşurken bile yoruldum." Melis gülümsedi ve koluma girerek beni çekiştirmeye başladı. Cidden o kadar büyüktü ki okul yok yüzme salonu,etüt odaları,çalışma odaları,beden eğitimi salonu,egzersiz salonu,müzik odası kocaman ve enstürümanlar vardı,resim sınıfında da yok yoktu yani hem büyük hem her şeyi  var hemde harika düzenlenmişti okul. Okula ısınmıştım inşallah sınıfa da ısınırım ve son senemde her şey güzel olur. Melisin çekiştirmelerine daha fazla katlanamdım ve "En azından bugünlük yeter kanka her yeri gezdik inceleme işi de sonraya kalsın zaten bir sene boyunca burdayız tuvalete gidelim şimdi sonra zaten zil çalacak sınıfa geçeriz sınıftakilerle tanışırız nasıl fikir?" "Tamam kanka" "Cidden o kadar uzun konuştum ve tek söylediğin şey tamam mı?" "Kanka sen konuşurken ben yoruldum hadi tuvalete gidelim"
        Yavaş yavaş yürüyerek tuvalete ilerledik. Biz ilerleyene kadar zaten zil de çalmıştı bizim sınıfımız olan yerin kapısı açıldı ve bir kız ağlayarak sınıftan çıktı ve tuvalete ilerledi. Ne zaman ağlayan birini görsem dayanamazdım zaten Melisle bakıştık ve aynı şeyleri düşündük. Melis zaten benden daha naif ruhluydu kimseye kıyamazdı o koşar adımlarla tuvalete ilerledik.
         Tuvalet tertemizdi ve engelliler tuvaleti bile vardı. Bunlar için daha sonra konuşurdum. Ağlama sesi engelliler tuvaletinden geliyordu Melisi beklemeden kapayı açtım. Ağlayan kız tuvaletin klozetine oturmuş ayakalarını kendine çekmiş yüzünü kapatmıştı. Onun korkutmamak adına yavaşça elimi sırtına koydum kafasını kaldırınca yüzü gözü kızarmış ama genede çok güzel olan bir kız gördüm. "Ağlamak senin gibi bir kıza hiç yakışmamış çok güzelsin bence ağlama güzelliğin gider" dedim. Kız bana şaşkınca baktı ve kahkaha attı. O anda anlamıştım bu kız benim yakın arkadaşım olacaktı ve biz çok çılgın şeyler yapacaktık....
Bakalım neler yapacak bizim kızlar ve ağlayan kızımız kimmiş neden ağlıyormuş?
Melis nasıl biri neler yaşayacak?
Hande neler yapacak,neler yaşıyacak,aradığı şeyleri bu okulda bulacak mı?
Hepsi ve fazlası birazdan değil bu sayfalardaaa🙋💓

Aşk Nerede Çekiyor? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin