Zloděj.

973 51 10
                                    

Jeff se ale zarazil a nehnul rukou když uviděl Jackuv obličej. Byl docela vyděšený z Jeffové reakce tak že jen seděl a uhýbal se Jeffovi.

Neměl na to mu vrazit páč měl zmíšené pocity. Jen se rozběhl do pokoje a zabouchl dveře které radši i zamknul. Nechtěl riskovat že mu tam najede opilí démon a ojede ho. Bůh ví co a jak velké to má v kalhotách.

Hned jak bylo ráno tak byl samozřejmě rozruch v sídle páč někdo musel dělat bordel.

Jeffa to vůbec netrápilo a spal dál minimálně do 10 rána. Ještě k tomu měl kocovina takže se mu vážně vstávat nehtělo.

Když se to po pár hodinách uklidnilo bylo až moc ticho což Jeffa od tý doby co byl Jack přítomen děsilo. Nejistě vstal z postele a promnul si oči které byli z větší části červene než bíle kvůli tomu že šel zase pozdě spát.

V kuchyni už popíjel úžasný kafe a úplně zapoměl na Jacka.

Docela hezký a klidný den. Dokud... Vám nechybý ledvina.

,,Co to kurva?!" Jeff skřiknul na prazdnou kuchyň když se kouknul na břicho. Byla tam obří ale decentně až perfektně sešitá rána bez náznaku krve nebo jiných chyb. Bylo to mnohem lepší než nějaký chirurg.

,,Jack?" Řekl vystrašeně, zmateně, naštvaně a zároveň překvapeně.

,,Jak se tam KURVA dostal?! Měl jsem zamklý okno, dveře a..... ventilace, ten PARCHANT!" Skřiknul a vyběhl rychle schody do Jackového pokoje který byl ... prázdný.

,,JACKU! Kde jsi?!" Zařval na celý sídlo.

Už v ruce držel nůž a prohledával každý pokoj.
Co si to jako dovoluje?! Sebrat mi jen tak ledvinu. Jeff si mrmlal naštvaně pro sebe.

Jack nabyl nikde. Jeff to ale nevzdával a vyběhl až na třetí poschodí k záchodům a koupelně.

Prohledal každou koupelnuna každý zachod dokud v Timové koupelně neuslyšel vzdychání.

,,W..t..f..." Jeff si potichu řekl a přišel blíž ke škvíře kde uviděl vzdychajíciho Jacka na zachodě s krvavím hadrem u nosu.

Nejspíš to byl hadr od Jeffové krve. Ale tamto bylo pro Jeffa vážně divné. Je fakt Jack až takové zvíře že by se dělal nad vůní Jeffové krve? Odporně děsivé... řekl si sám pro sebe a sledoval ho.

,,Ah-hh.. Jeffe.." Jack opakovaně vzdychal a občas do hadru až kousal.

,,Tohle je vážně zvrácene ještě aby to dělal v Timothyho koupelně.. hm i když celkem mu to přeju doufam že si pak do toho ten čurák sedne." Jeff se zahihňal a opřel se o zeď. Nemohl odtrhnout oči. Celkem se mu líbilo že alespoň někdo oceňuje jeho úžasnou krásu takhle.

Šmik... Netrvalo dlouho a Jeff udělal osudovou chybu. Neudržel rovnováhu a vpadnul mu do koupelny přimo na čumák.

,,Owww..." Jeff se chytnul za nos a kouknul nahoru.

...Ležel u Jackovích nohách...

,,..." Jack mlčel a sledoval překvapeně Jeffa.

,,Eheheheh... Ahoj....N-Nevyrušuju?" Jeff zakoktal a sledoval ho ze země.

,,Ty si mě špehoval?!" Jack zavrčel jeho chraplavým a hrubým hlasem.

,,Ja?... Ne ja..ja..." Jeffa zalil pot a pocit strachu o život. Věděl že ho teď nejspíš zabije nebo hůř... sežere zaživa...

,,Hrrrr..." Jack se zvednul a zapnul si pořadně kalhoty. Zvednul malého špióna za kapucu nad zem aby mu koukal do očí.

Čichl si k jeho vyděšené oběti a proměřoval si ho pohledem.

To be continued :D. Pardon snažím se to udělat napínavý. Nebojte zítra bude další část. Jestli se vám to líbilo tak bych moc ocenila hvězdičku nebo hezky komentář. Děkuju :3 ❤️

Sex Depression BloodKde žijí příběhy. Začni objevovat