"P" Harfindeki Büyüler

39 4 0
                                    

Pack: Eşyaları bavula yerleştiren büyü.

Partis Temporus: Ateş büyüsü.İnsanların etrafında bir ateş çemberi oluşturur.

Peskipiksi Pesternnomi: Lockhar'ın Cornwall Cinperilerine uyguladığı dondurma büyüsü.İşe yaramamıştır.

Perception: Eğer etrafta saklanan biri varsa ortaya çıkarır.

Perecium: Kıvılcım yaratır.

Petrificus Totalus: Kişinin kollarını ve bacaklarını birbirine yapıştırıp yere düşüren büyü.

Phoenix Dactlyfera: Asadan bir Anka çıkarır ve etrafında ateş kalkanı oluşturur.Bu ateş rakibine saldırmak içinde kullanilabilir.

Pomperia: Cisimleri patlatan büyü.

Portus: Herhangi ibr nesneyi anahtar yapan veya dönüştüren büyü.

Priori İncantatem: Tam olarak bir büyü değildir.Aynı teleğin kullanıldığı asalarda,zayıf düşen kişinin asasından daha önce yaptığı büyüler çıkar.

Protean: Bir cisim üzerinde yapılan değişikliklerin uzaktaki kopyalarında da aynen gerçekleşmesini sağlar.

Protego: Herhangi bir şeye karşı kalkan yaratan büyü.Protego büyüsünü yapan kişi,karşıdan gelen büyüyü yapan kişiye gönderir.Ancak Pelte Bacak büyüsüyle bozulur.

Protego Tatalum: Bir bölgeyi davetsiz misafirlerden korumayı sağlar.

Pullus:Karşısındaki yaratığı bir tavuğa çevirir.

Periculum: Kırmızı kıvılcım çıkartan büyü.

Piertotum Locomotor: Zırhları ve heykelleri canlandıran büyü.

Partis Temporus: Ateşleri yoldan çekmeye yarayan büyü.

Hogwarts Cadıcılık Ve Büyücülük Okulu(Uyuyan Bir Ejderhayı Sakın Gıdıklama)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin