Cap. 23 {OmG!}

93 4 2
                                    

Bea Pov.

De o data coboara Andreea jos.

An-a splus cinevla fatloma?

E-da!

An-ela toatla alba?

Ex-da!

An-yay!

Se incalta si iese afara mergem toti dupa ea si ea incepe sa strige dupa fantoma....

An-Coni!!!! Coni!!!! Coni!!!! Aicia!!!!!

(Fantoma) Fan-Andreea!!!!

Fantom vine jos...toti facem un pas in spate dar Andreea incepe sa se inbratisese cu ea...

Fan-ce face printesa mea?

An-am auzlit ca estli afala!

C-am...Andreea?

An-ce?

C-cine este pritena ta?

S-m-ai inlocuit!?

An-ea estle Coni,am cuniscluto cand avleam 1 an...

Fan-buna!

E-buna Coni!

D-b..b...buna...

Con-nu trebuie sa va fie teama,sunt o fantoma buna,defapt,toate fantomele sunt bune,doar ca oameni credexact opusul...

E-oh...

Ex-buna Coni!

Con-buna! Cum te cheama?

Ex-Exploit!

Con-am auzit multe chesti despre tine...tie iti place tonul,nu?

Ex-da!

Con-uite aicia o cutie de ton,cea m-ai buna cutie de ton din lume!

Ex-Wow! Multumesc mult!!!

S-buna Coni! Eu sunt Selly!

Con-oh! Selly! Am auzit multe de tine! Tu faci youtlube ala?

S-da,dar nu numai eu fac youtube,toti de aicia facem youtube inafara de Bea.

Con-am inteles,pentru tine am adus o camera noua de fimat...

S-nu pot sa cred! Asta este cea m-ai buna camera din lume! Si inca nici nu este in magazine! Multumesc mult!!!!

Con-pentru nimic!

D-buna Coni.

Con-buna draga...tu trebuie sa fi Diana,nu?

D-da,eu sunt.

Con-pentru tine am adus cele m-ai frumoase si scumbe coliere din lume!

D-Wow!!!! Coni!!! Esti cea m-ai tare!!! MULTUMESC!!!!!

Con-Cristi...

C-eu sunt ala!

Con-pentru ca am auzit niste chesti bune despre tine si am m-ai auzit ca faci si gaming,ti-am adus un set-up de gaming,cel m-ai bun si avansat.

C-Multumesc!!!!!!

Con-si insfarsif Bea...pentru tine nu amadus nici un obiect...am adus cea m-ai mare multumire din partea mea...iti multumesc ca ai grija de Andreea,si ca esti buna,si ca te comporti frumos,ai toata recunostinta mea!

E-oh,Coni...eu...mie nu imi trebuie un simplu obiect ca sa fiu fericita...pe mine tot ce ma face fericita este ca alti sa fie fericiti...esti singura si cea m-ai tare fantoma care am cunoscuto.

Con-iti multumesc! Va multumesc la toti! Dar acum trebuie sa plec...oh stai! Am uitat! Asta easte cea m-ai mare casa barbie pentru Andreea!

E-multumim!!!!

Con-eu va multumesc!!! Pa!!!

Toti-pa!!!!

Intram toti in casa si vorbim depsre tot ce sa intamplat pana vine si timpul de culcare...

S-ba eu sunt asa obosit ca nu m-ai am chef sa merg pana acasa...

D-si eu...

Ex-si eu...

E-bine,avem camera de oaspeti,va alegeti voi in care vreti sa dormiti.

D-Bea?

E-da?

D-pot sa il chem pe Alvi?

E-daca vrei...

D-multumesc!

E-bine...Noapte Buna!

Toti-Noapte Buna!!

Merg sus si o pun pe Andreea in pat...

E-vrei sa dormi singura?

An-dla...stiu ca Coni estle mereu langla mine...

B-bine...

Am puso si pe Andreea la culcare,asa ca insfarsit ma pun si eu in pat...

C-ce baby?

E-chiar n-am chef de dinastea acuma...

C-bine iubire...

#Sarut

Ma inbrac si cand am inchis ochi am si adormit....nu glumesc...eu and ma pun la culcare,imi i-a trei ore si 500 de poziti...asa...insfarsit mi-am gasit pozitia...si Cristi deja a adormit...dar ma ia in brate...

E-Cristi esti prea cald...

C-stiu,sunt incins rau de tot bby!

E-nu la asta ma refeream...

C-atunci?

E-esti foarte cald,transpir,si imi e m-ai cald!

C-a..ok...nu te m-ai inbratisez...

E-hai termina...

Ma pun peste el si incep sa il sarut...

C-ai spus ca nu ai chef...

E-poate ca m-ia venit chef-ul...

C-pai spune asa!


Va urma....

Inca un capitol si cred ca m-ai postez azi unul,dar dupa asteptati pana maine!

Dragoste Adevarata (F.F. Cristi&Vlad Munteanu)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum