Lanet olsun

131 17 38
                                    

Ben Lucy heartifilia eğer garipseniz hayat zordur peki bu gariplik insan üstü bir gariplikse evet öyleyse benden siniz .

Ben bir dilek cinim hayır insanların korktuğu değil . Dilek ciniyim ben . Bizim dünyamızda 7 farklı nesil vardır bunlar cinler , deniz kızları , periler ve onlara hizmet edenler bunlar kızlar olur genellikle erkeklerse ; ejderha, vampir , büyücüler ve onlara hizmet edenlerden ibarettir .

Haa birde istisnalar vardır onlar bizim gibileri görebilenlerdir ama cinler kendilerini saklaya bilirlerdir . Ben ve dört arkadaşım lise 4 gidiyoruz ve insan dünyasında okuyoruz neden çünkü babam öyle istedi ben prenses olduğum içinmiş .

Bu gün okulun ilk günüydü hava sıcaktı , önce juviayı almak için deniz kızı krallığına gitim saraydaki deniz kızları bana selam verirken bende eğiliyordum .  Erza arkamdan yürüyordu . Evet Erza hizmet eden kısma giriyordu ama o benim arkadaşımdı .

Mirada o kısma giriyor ama oda bizim arkadaşımız . Juvia ve Mira'yı aldığımızda Peri krallığının yolunu tuttuk . Karar verdim benim arkadaşlarım bir gün kendileri gelemez bu okula .

Levy'nin krallığına geldiğimizde periler şövalyelerden korktuğu için saklanıyorlardı . Levy'i aldığımız gibi dışarı çıktık çünkü Levy'nin babasıda Erza ve Miradan korkuyor .

— Ne bitme yolmuş bir gelemedik sıkıldım (Lucy)
— Kız haklı bende sıkıldım poh. (Levy) ben levy'e helal kardeşime bakışları atarken o da bana sanada bakışı atıyordu .

— Juvia sizin yüzünüzden kör olucak bakışmayın be ( juvia) o bunu dediğinde biz onun inadına biraz daha bakıştık lütfen Levy'le ciddi düşünüyorum .

Okula geldiğimizde bir baktık yeni kişiler gelmiş . Biri vampir , biri ejderha , bir insan , öbür ikisi şövalye, bende onları göre biliyordum .

Sıramıza oturduk . Mavis —sensei içeri girdiğinde hızlıca beni ve kızların kolumuzdan tutup dışarı çıkardı .

— Kızlar bu dün Lucy'nin doğum günü olduğuna göre Lucy bu gün hizmet ediceği kişiyi bulucak  yada o , o kelimeyi söyleyerek Lucy'yi seçecek . Dediğinde hemen ağzını kapattım evet Mavis-sensei de bir cin o evli olduğu için artık bu işlere bakmıyor.

— Mavis-sensei o kelimeyi söylemeyin biri duyacak korkuyorum . Dediğimde ağzına vurdu

— Doğru unutmuşum özür dilerim. Sanki bir şey unutmuş gibiyim . Dediğinde biz beşiniz göz devirdik .

— Aranızda en zekiniz  benim kesinlikle sensei dersi unuttunuz . Dediği anda sensei'nin bir ağlayışı var ki avooov .

Sınıfa girdiğimizde herkes ağlayan hocaya baktıktan sonra gülmeye başladı . Yeni gelenler dışında olayları açıklamak için ağzımı açtığımda onlarda gülmeye başlamışlardı .

— Tamam d-dalganız bittiyse yeni gelenler kendinizi tanıtın . (Burnunu çeker )

— Ben başlıyorum . Ben Natsu Dragneel tanıştığımıza memnun oldum . Dediğinde ben ve kızlar yerimizde oturuyorduk .

— Gray fulubaster . Dedi ve oturdu vampir olan  . Natsuyudu sanırım onun yanına oturdu ya arkadaşlar yada kanını içmek istiyor .

— Jelall fenandes şimdiden başınıza bela olucağımızı bildiğim için özür dileriz .

— Gajeel Redfox  gihii . O gülüş ne yahu çok komik. ( balkoncu teyze Lucy) buda ejderdi .

— Laxus Derar ( Laxus'un soy adı olmadı gomen ) . Diyip oturdu .

Bizim sınıf kendilerini tanıtmışlardı . Ders bittiğinde sınıftan çıkarken insana çarptım yanlışlıkla tam özür dilerim diyecekken bana bağırmaya başladı .

— Pardon sen kendini ne zannediyorsun kör nüsün yoksa beni görmüyor musun bence körsün sana gözlük lazım . Dedi sinirlerim tepeye çıkarken Erza yanıma geldi ona korkutucu bir bakış atmıştı.

— Asıl sen kendini be sanıyorsun deminden beri bağırıyorsun bir dakika çeneni tutsan özür dilerim diyecektim ama görünen o ki kendini bir şey sanıyordun maymun götü . Dediğimde bütün sınıf gülmeye başladı .

— Bir git senin gibi kimse beni bozmaz . Hayır yani kızım sendede ne çene varmış ağzına kilit vursam susmasın . Dediğinde göz devirdim sonra ne dediğini idrak edince kızlara baktım .

Az önce bu maymun götü sihirli kelimeyi kulanmıştı.

— Lanet olsun az önce ne dedin . Diyerek onu başka bir koridora çektim , kızlar peşimden gelirken onların arkasımdanda erkekler geliyordu .

Bizim için özel yapılan yere geldiğimizde elini bıraktım .

— Numara yapmayı kesin senin vampir , senin ejderha, siz ikinizinde şövalye olduğunuzu biliyorum . Dediğimde hepsi şaşırarak bakmaya başlamıştı .

— Nasıl biliyorsun . Dediklerinde biz onlara küçümser gibi baktık hele levy .

— Gerzekler ben bir cinim ve sizin bu saygı değer arkadaşınızın ciniyim artık . Dediğimde hepsi pardon kızlar hariç hepsi .

               Helöv okurlarım bu yeni
Kitap nasıl olmuş beğendiniz mi benim
              İçime sindi şimdi bir şeyler sormak istiyorum

A ) hangi kitaba yeni bölüm atıyım

B) en sevdiğiniz kitabım hangisi

C) mutsuz sonla bitmesini istediğiniz bir kitabım var mı ?

13 Dilek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin