Natsu
.
.
.
Sanırım şu dilek şeysini anlamaya başlıyordum . Ama anlamadığım tek şey . Çok önemli 13 dileğin niye bu kadar kolay bir kelimeyle senin olduğuydu .Lucy bunu düşündüğümü düymüş gibi açıklamaya başladı .
— Ben daha yeni 18 yaşıma girdiğim için kelime çok. basit yaş artıkça kelimede zorlaşır .
Dediğinde ağzımda " heee" diye bir kelime çıktı . Hepsi çok tatlı kızlardı Kızılkaya (Erza) hariç.
— HEYY! SENİ DUYDUM BAKA !! . İşte şimdi sıçmıştım .
— Seslimi konuşuyorum ben ya . Lucy hayır dermiş gibi başını saladı .
— Nope, biz insaların zihnini okuya biliyoruz .
Gray başını salladı ve konuşmaya başladı .— Peki . Tamam ama bu gerizekalıya öyle bir gücü vermek istediğinizden emin misiniz ?. Dediğinde ona sert bir bakış attım . Aaa hadi ama o kadar çok sorumsuz değilim
(İnanmayanları buraya alalım lütfen)
— Dedi küçük bir çocuğa bakamayan veled . Dedi Gajeel . Evet arkadaşlarım beni çok güzel savunuyor .
— Kardeşlik neydi . Kardeşlik emekti . Kardeşlik sevgiydi . Ben senin için o kızlara katlanayım . Sen kalk bana veled de . Öyle olsun Gajeel. Yazdım bunu b- . Kafama vuran Laxus'la cümlem yarıda kaldı .
— Bize artistlik taslama gerizekalı . Mesaj alındı patron . Aramızda en zekimiz olan Jelall. Bu konuyu kafasında kurcalıyor gibiydi .
— Peki siz Natsu'nun aklını okurken biz niye okuyamıyoruz . Aslında haklı lan .
— Bak şimdi benimde aklıma takıldı bu . Dedi Gajeel.
— Çünkü seviyeniz buraya yetmiyor olabilir yada bir bağını olduğu için olabilir ama ilk seçenek daha hafif basıyor . Dediğinde anlamışım gibi kafamı salladım ama hayır anlamamıştım .
3 gün sonra .
Natsu
.
.
.
.
Lucy hem beni çalıştırıyor hemde bana büyü gücü hakkında bildiği şeyleri anlatıyordu. Hayır daha ilk dileğimi dilememiştim . Ama buldum bir şeyler .— Luce ilk dilek hakkımı kullanmak istiyorum.
—birincisi adım Lucy ikincisi ne diliyorsun . Dediğinde ben çoktan Luce adını benimsemiştim .
— Bizim erkeklerle sizin kızların sevgili olmasını istiyorum ........
Bakalım olaylar nereye kadar devam edecek.
Bölüm atmamamın sebebi lgs öğrencisi olmama rağmen hastalıktan geberiyor olmam . Eğer daha fazla ilaç kullanırsam vücudum kaldıramaya bilir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13 Dilek
RomanceBir cinsen hayat sana daha zordur çünkü insanlar senden korkar ve ölümsüzsün . Peki bir gün gerçek aşkı bulursan hayat sana birde kötülük verir dimi .