💙 2. 💙

11.2K 69 23
                                    

Kiedoin vilttiäni vielä enemmän itseni ympärille ja mietin eilistä. Mikä muhuun oli mennyt, että olin antanut niiden tehdä niin? En ollut missään vaiheessa halunnut sitä.

En ollut edes järkytykseltäni kysynyt missä olin? Oliko minut kidnapattu? Hitto, miksi en muistanut mitään?

Säihkähdin, kun huoneen ovi avautui ja sisään astui Pomo Zaynin kanssa. Poika oli aivan äärettömän komea, sanoinko sen jo?

Mies, jota kutsuin Pomoksi ja oletettavasti hän olikin pomo, häipyi ovesta jättäen meidät kahestaan huoneeseen.

Pian poika heitti t-paitansa pois päältään ja järkytyin niin, että tiputin vilttini vahingossa lattialle, jolloin olin TAAS alasti pojan edessä. Zayn virnisti likaisesti ja katsoi minun kehoani pitkään arvioiden.

Sitten hän alkoi riisumaan boksereitaan pois. Eikai meidän tarvitse nyt sentään harrastaa seksiä? Olinhan minä neitsyt. Vai oliko se mikään syy?

Yhtäkkiä aivan eteeni pongahti aivan julmetun kokoinen kalu. Katsoin sitä lumoavasti, mutta peläten. Voi kuinka haluaisin tuntea tuon ison elimen sisälläni...

Huokaisin pelkästä ajatuksesta ja sain pojan virnistämään. Halusin koskea pojan sukukalleuteen, mutta matkaani esti tämä julmetun häkkyrä, jonka sisällä olin.

Yhtäkkiä Zayn tarttui kaluunsa kiinni ja alkoi vedellä sitä. Siis, hän alkoi runkkaamaan. Suoraan edessäni.

Hän päästeli voihkaisuja ja kiristi tahtia. Tunsin oman haaravälini olevan aivan märkä, joten rupesin sormettamaan.

"Ahh! Ahh!" ähkimme samaan aikaan Zaynin kanssa.

Sain ensimmäisenä orgasmin ja jäin istumaan hengästyneenä ja vapisten paikoilleni. Zayn näytti tekevän samoin.

"Wau", oli ainoa mikä suustani pääsi.
👌👈
uh, ah hope you like 🔥
~ Charlaura 💙

minkälaista haluutte seuraavaks?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 06, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mä Haluan Vaan Sut Where stories live. Discover now