Gözlerimi açmaya korkuyordum. Hangisine daha çok üzülürdüm? Kendi yatağımda uyanmama mı yoksa Hagrid'in kulübesinde uyanmaya mı? Ne olursa olsun artık gözlerimi açmalıyım diyerek yavaş yavaş araladım gözlerimi.
Hagrid'in kulübesindeydim ve rahatça bir nefes verdim sanırım burda olmak istiyorum.
Sağa sola bakındığımda Hagrid yoktu. Pencere kıyısındaki koltuğa oturup olanları düşünmeye başladım.
Şu an başka bir evren yani paralel bir evrende miyim yoksa bu gerçeklik mi? Bunu anlamam lazımdı. Ailem şu an napıyordu mesela. Yokluğum hiç fark edilmedi mi yoksa her yerde beni mi arıyorlardı?
Benim yerimde başka biri Dursley'lerin değimiyle daha 'normal' biri olsaydı ağlayarak bütün gerçekleri anlatır ve gitmek için yol arardı.
Ama bu olayı anlamam ve daha önemlisi nasıl olduğunu bilmesem de şu an Hogwarts da olmanın tadını çıkarmalıydım bir insan kaç kere Hogwarts görür ömründe değil mi ama?
Karar vermiştim hem bir yandan normal bir öğrenci gibi devam edicem hem de bana ne olduğunu araştıracağım.
Bu kararı verdiğim sırada dışarı da kulübeye doğru gelen Altın Üçlüyü fark ettim. Kitaplarda gayet iyi anlaşıyorduk bakalım nasıl olucak?
Kalkıp kendime bir çay koydum Hagrid her şeyi (çay ve kurabiye) hazırlayıp da gitmişti.
Kapı çaldı derin bir nefes verip elimdeki bardağı masaya bıraktım. Kapıyı yavaşca araladım.
Üçü de bana tuhaf bakışlar atıyordu. Uzun bakışmamızın ardından Hermione "Sen de kimsin?" dedi. Ben de bütün kibarlığımı kullanarak onları içeri davet ettim.
"Ben yeni öğrenciyim Hogwarts misafirhanesi biraz korkunç olduğu için bu gece Hagrid ile kaldım." dedim.
"Neden binanda kalmadın?"dedi Harry.
"Çünkü bir binam yok,açıkcası işler biraz karışık."diye açıkladım. Kafaları daha çok karışmıştı anlaşılan tam onlara olan biteni anlatacağım sırada Hagrid kapıyı büyük bir gürültü ile açarak içeri girdi."AA demek Wanda ile tanıştınız"dedi. "Pek sayılmaz dahaca onun dediklerini anlama aşamasındayız"dedi Ron.
Hagrid onun bu dediğine gülüp benim dün akşam Dumbledore ile ona anlattığım hikayeyi anlattı.Sonra bana dönüp "Artık okula gitmelisin Wanda,çocuklar sana eşlik eder. Bu akşam binan seçilecek ve senin için sene başlayacak."dedi.
Bu beni biraz korkutmuştu evet hayali güzeldi hep hayal ederdim Hogwarts da okuduğumu ama gerçekte onlarla olmak ve bir yıl geride başlamak mı umarım her şey iyi gider.
Heeeeeyyoooo
Yazıcak bir şey bulamadım neyse ben diyorum bakın şimdi kimse okumuyor ama ilerde buralar değerlenir.
Değerlendiği zamanlardan bunu okuyan kişi değerlendi yazsın bakayımHadi görüşürüz
Ben uçtum🧹🧹🧹
?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeklikten Gelen Hogwarts'lı
FantasySon filmi bilmem kaçıncı kez bitirdikten sonra içim tatlı bir huzurla uykuya daldı onları düşünüyordum.Nasıllar napıyorlar şimdi bazen her şeyin hayal kurması olduğunu unutuyorum. Uyandığımda neresi olduğunu bilmediğim bir yerdeyim. Aslında burası h...