Capitolul 1

0 1 0
                                    

Inainte cu 24 de ore
-Trezeste-te Sonia! Acum! Sari repede din pat. Diana ma ia prin surprindere cu agitatia ei.
-Potoleste-te femeie. Ce ai?
-Trebuie sa plecam urgent,dar urgent.
Ma ridic in sezut si imi frec ochii mult prea obositi.
-De ce? Ce s-a intamplat?
-E grav rau Sonia. Stii ca m-am certat rau cu Davin seara trecuta.
-Asa...
-Ei bine,a venit la mine acasa beat si a facut scandal,a incercat sa ma loveasca...si... Diana incepe sa planga in hohote si tremura din toate incheieturile.
Ma ridic,si o indemn sa se aseze pe margina patului,si o iau in brate,o las sa planga in voie,apoi cand s-a linistit,incepe sa vorbeasca din nou.
-Si am incercat sa fug in bucatarie,am inchis usa,si am luat un cutit,l-am rugat sa plece,dar continua sa scuipe injuraturi si lovea usa cu putere pana a spart-o. L-am injunghiat Sonia. L-am injunghiat.
-Ce ai facut? Tip la ea si sar ca arsa in picioare.
-Am avut un soc Sonia, nu am vrut...si era plin de sange peste tot,pe hainele mele,pe podea,pe mobila de bucatarie. Nu am stiut ce sa fac. L-am tarait pana la masina in mijlocul noptii,si i-am lasat trupul in padure.
Fierea mi se urca in gatlej iar sangele mi se scurge in picioare. Corpul parca nu ma asculta si ma las cazuta in genunchi in fata ei.
Ea e atat de inocenta,desi are 22 de ani nu pare deloc agresiva. Parul saten,carliontat si ochii mari verzui dau impresia de o copila.
-Si e mort? Intreb cu groaza.
-Desigur. Trebuie sa plecam Sonia,vino cu mine,te rog,nu ma lasa singura!
-Unde sa plecam Diana? Unde?
-Oriunde,departe de locul asta,departe de suspiciuni,nu vreau sa ajung la puscarie. Spune ea plangand din nou.
O iau in brate sa o linistesc. E prietena mea cea mai buna,evident ca nu o pot lasa. Dar Luis? Iubirea mea? Ce ii voi spune?
-Trebuie sa vorbesc cu Luis,poate gaseste el o solutie.
Nici nu termin ce am de spus ca Diana se repezeste si imi pune mana la gura.
-Shht,taci,sa nu cumva sa faci o prostie Sonia. Luis nu trebuie sa stie nimic.
-Si atunci cum voi pleca? Il iubesc,poate vine cu noi.
-Nu e bine Sonia. Daca vrei plec singura si poti ramane cu Luis,dar niciodata,in intreaga ta viata sa nu spui cuiva. Ai inteles?
Afirm din cap,apoi ma gandesc ce voi face.
Diana e prietena mea cea mai buna,dar Luis,pe Luis il iubesc nespus de mult. Oare care e alegerea corecta?
Ma ridic si merg in baie,ma uit la fata mea atat de palida acum. Nu ma asteptam la asa ceva din partea Dianei. Trebuie sa o ajut,chiar daca pentru un timp scurt,trebuie sa am grija de ea. Intru la dus,iar apa rece ma face sa tresar,dar imi face bine. Ma gandesc cum ma voi desparti de Luis,sa plec pe nestiute,sau sa merg sa imi iau ramas bun?
Incep sa plang la gandul ca voi fii departe de el,dar sanatatea si protectia Dianei e mai importanta acum. Ies din dus,iar spre surpinderea mea,Diana s-a asezat in pat si a adormit.
O managai usor pe par ia ea tresare,insa se linisteste si imi ia mana sarutand-o.

-Eu o sa plec pana in oras,nu dureaza mult,odihneste-te,apoi plecam.
Ea incuviinteaza apoi merg spre sifonier alegandu-mi o rochie neagra simpla si o pereche de pantofi negri.  Parul mi-l las desfacut.
Imi iau telefonul si ii dau mesaj lui Luis sa ne vedem in parcul din centru orasului. Scurt si sec. Primesc imediat un raspuns,apoi incep sa plang. Stiam ca imi va parea rau de decizia aleasa. Stiam ca vor fii multe nopti de azi inainte in care imi voi plange iubirea si zile triste.
Ies din casa si iau aerul proaspat de dimineata,parca dandu-mi curaj . Urc in masina si pornesc spre centrul orasului.
Luis,ca de obicei a ajuns inaintea mea. Il vad zambind atunci cand ma vede venind. 'Saracul,daca ar stii ce il asteapta,i-ar pierii zambetul ala frumos' spun in sinea mea.
Ma dau jos din masina,si ma apropi incet de el,vrand parca sa nu mai ajung.
El ma ia in brate si ma saruta apasat pe buze.
-Ce faci iubire? Imi spune el printre saruturi.
Raspund la sarut si ma las dusa de val,profit din plin stiind ca poate,nu ma va ierta niciodata pentru clipele care vor urma. Memorez in suflet fiecare atingere calda ale mainilor lui pe obrajii mei reci. Imi va fii atat de dor de barbatul asta,incat simt de pe acum ca ma sufoc. Nu ma pot abtine si o lacrima mi se prelinge pe obraz ajungand la degetele lui. Se opreste din sarut si ma priveste confuz.

-Ce s-a inatmplat? Ma intreaba.
Eu imi intorc privirea,imi vine sa o iau la fuga. Ochii lui ii cauta pe ai mei. Ochii lui albastrii,ii iubesc atat de mult.
Ma ia de mana si ma trage pe banca.
Dupa mai multe minute in care el imi asteapta raspunsul,imi iau inima in dinti.

-Vreau sa ne despartim Luis. Spun aproape in soapta.
-De ce? Tipa el.
Stau iar si analizez ce as putea sa ii spun,ce motiv?
Imi vine in minte sa ii spun secretul Dianei,dar scutur din cap alungand acel gand.
-Pur si simplu. Nu mai sunt fericita.
El ma priveste cu ochii stransi,stiu ca ma uraste in momentul asta.
-Ce vrei sa fac Sonia? Spune-mi si fac orice.
-Nimic Luis.
Nodul din gatul meu,parca nici nu ma lasa sa vorbesc. Incerc din rasputeri sa imi opresc lacrimiile.
El se uita in jur,iar eu il privesc pe el. Corpul perfect,subtirel,dar bine conturat,ochii negri ca murele sclipesc din cauza lacrimiilor,parul negru e in adierea vantului. Se uita in jur,parca cautand raspunsuri apoi se intoarce din nou spre mine,lacrimand in voie.
-Bine,ne despartim. Nu te pot tine langa mine Sonia. Iti jur pe Dumnezeu ca am incercat orice sa te fac fericita. Am incercat sa te fac sa iti uiti trecutul care te-a sleit de puteri si te-a facut imuna la iubire,am incercat sa te iubesc,chiar daca ai fost imposibila. Te-am vrut a mea,inca de cand te-am vazut prima data in bratele lui Jack,stiam ca nu e pentru tine.
Ceea ce am cladit amandoi,cu iubirea noastra,Sonia,nu vei gasi la orice colt,eu te iubesc sincer si curat.
Nu te pot obliga sa ramai cu mine,dar te rog sa nu ma uiti,iar daca in viitor,vei analiza relatia noastra,si iti vei da seama cat de speciala a fost,sper din suflet sa ma suni si sa spui 'Ba,aveai dreptate,am dat cu piciorul la ceva frumos,si imi pare rau'
Poate nu am fost perfect,sau conform asteptarilor tale,dar inima mea batea la unison cu a ta,inima mea batea pentru tine.

Simt deja ca nu mai pot asculta iar inima mea o ia razna. Lacrimile imi imbulzesc obrajii,si ma ridic in capul oaselor. Luis imi urmeaza exemplul,il iau in brate.
-Imi pare rau dragostea mea,ma voi intoarce,promit. Ii spun la ureche printre suspine.
El ma strange mai tare,plangand cu zgomot.
As vrea sa ii iau toata durerea,sa nu mai sufere.
Ma desprind din imbratisare apoi pornesc spre masina,plangand in voie si atragand atentia trecatorilor.
Odata ajunsa in masina,simt ca lacrimile ma sufoca iar inima ma doare.
Luis sta inca in picioare,asteptand parca sa ma intorc. Ii fac semn cu mana in semn de adio iar el isi pune mana la inima.
La vederea imaginii,demarez imediat si intru in trafic,necontrolat,dau muzica tare,si conduc haotic spre iesirea orasului. Lacrimile imi invadeaza ochii la auzirea piesei 'Faded' si accelerez puternic si drumul pare acum in sute de directii.
Pentru cateva clipe iau mainile de pe volan sa imi sterg ochii,si pierd controlul masinii,din cauza unei denivelari si intru pe contra-sens. Ma panichez,iar imediat dupa curba,apare un tir,chiar in fata mea,claxonam amandoi,apoi inevitabilul se intampla.
Acum,stiu ca nu ma va mai durea nimic...

Bunaa,e prima mea carte,sper sa va placa,lasa-ti parerea vostra intr-un comentariu. Va pupp 😘😘😘

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 07, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Imperfect Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum