Ndjeva nje shtrengim te leht ne kraharor dhe stomak. Kisha degjuar shume here per fluturat ne stomak po me ishin dukur gjithmon perralla me mbret deri ne ate moment. Trupin e pershkoi nje vibrim i leht ne ate far feje sikur isha duke pershkruar endrren time dhe dikush me zgjon me shpejtesi per te me dhen nje keshill apo kritik , kjo eshte e pa tolerueshme....
Ngrita syte per te par te zotin e asaj bluzeje me lule. ishte ai.....
I ngrita syt qetesish drejt tij , dhe preka doren per te vallzuar .
U ngrita ngadal dhe e ndoqa drejt salles se vallzimit. Ndaluam , u vu perball meje dhe m drejtoj doren .Ne mendje me vinin gabimet trashanike qe mund te ndodhnin nga ana ime gjate atij vallzimi...
- ndoshta ai do merzitet, po nese largohet duke me len ne mes te salles?!
Nderkohe perpiqesha shume qe te vallzoja gamim vetem e vetem qe te shmangeja kembet e tij ..Per nje mom ndjeva qe po me shikonte ne sy. Shikimi i tij ishte shume i gjat dhe dukej sikur po perkedhelte mendimet e mia...
Por ne te vertet , kenga kishte mbaruar....E hoqa doren me siklet nga ai dhe morem te dy rrugen per te tavolina ....pa then asnje fjal dhe pa u par ne sy.
U ndjeva keq , por nga ana tjeter nuk me interesonte aspak. Qe kerceva me te , kjo ishte kenaqsia ime .
Ora po shkonte gati 11 e 25 dhe mua ma ben me shenje qe duhej te largoheshim tani.
Me shkujdesje e takova Anen me te cilen sot kisha fituar serisht miqesi.
- besoj se do te shihemi serisht. I them un .
dhe poashtu u drejtova drejt tij.
I zgjata doren per ta takuar , ai me kthehet me nje buzeqeshje ironike .Buzeqeshja e tij me beri ti thoja vetes " me mir largohu qe ketu!!"
Perjashta bente pak frestet , por e dija qe canta e madhe e mamit nuk do me linte ne balt as kesaj here. Dhe ashtu ndodhi .. ishte nje xhul per mua ....
Edhe pse dimri nuk ka filluar ende mir . Tani jemi ne shtator , moti emocionohet ndonjeher .. dhe me te drejt .
Makina ndaloj serisht neper ato grupat e vjetra dhe ende duke u vrar nga to. Ndryshe nga un qe me buzeqeshte shpirti nga lumturia ..
Por vetem shpresoja te mos kisha marr pamje te cuditcme....
YOU ARE READING
Udhetaret ne tren
काल्पनिकE kush e kishte menduar qe nje dashuri e till do lulezonte ne mes te nje dimri te ftoht sic ishte ai.Dhe ku , neper ndenjeset aspak komode te atij treni te tjeter.Ku pervec fytyrave te zymta te pasagjerve ne te ,tek tu mund te gjeje dhe ndonje cop...