PSİKOZ KIZ

220 8 2
                                    

Selam ben dilek ilk defa hikaye paylaşıyorum

Umarım beğenirsiniz ve ileride yazacağım hikayelerimide okursunuz :) 

Çok eskidendi… Küçük bir köyde ailesi veba dan dolayı ölmüş 12-13 yaşlarında bir kız , dayısı , dayısının karısı ve onunla yaşıt iki kızıyla yaşamaya başladı. Dayısı yeğenini mutlu etmek için kızlarına yapmadığı iyilikleri yapıyordu ama yine de kız her zamanki gibi suratını asıp ailesin in o ölü yüzlerini düşünüyordu.

Gecenin bir yarısıydı kız yatağından kalkıp bahçeden gelen hışırtıları dinledi. Sonrada orada kim olduğunu merak edip dışarı çıktı. Karşısında annesini ve babasının cesetlerini gördü. Kız bir yandan ailesini gördüğü için çok mutlu olmuştu ama bir yandan da yüzleri çok garip olduğu için korkmuştu. Ailesi ona doğru yürümeye başladı kız korkarak;

''Anneciğim babacığım ne istiyorsunuz ?'' diye sordu. Kızın annesiyle babası kıza bir satır verdi. Satırın üstünde ”ÖLDÜR” yazıyordu. Kız ailesini çok sevdiği için satırı aldı ve kuzenlerinin odasına gitti. Onların başlarını kesip yatağın içine geri koydu böylece dayısı ve yengesi onların öldüğünün geç farkına varacaktı. Kız satırı da alıp odasına geri döndü. Satırı ailesinin ona verdiği eski sandığın içine geri koydu. Kız kafasını yastığa koydu ve uyumasına devam etti. Sabah çığlıklarla gözlerini açtı. Hemen kuzenlerinin odasına gitti. Yengesi cesetleri ve kafaları kucağına almış ağlıyor dayısı da ağlayan gözlerle cesetlere bakıyordu. Onun geldiğini gören dayısı, hemen onu alıp mutfağa götürdü. ”Bunu görmeni istemiyorum” dedi ve mutfağın kapısını kapattı. Bir süre sonra kapı açıldı. Gelen yengesiydi dayısının çocuklarını gömmeye gittiğini söyledi. Yengesi ona kahvaltı hazırladı ve kızlarının odasına gitti. Kız da odasına gidip satırı aldı. Yengesinin arkasından sinsice yaklaştı ve ilk önce kaçmasın diye bacaklarını kesti. Sonra da başını…

Dayısı eve geldiğinde karısını da öyle görünce çıldırdı. Hemen yeğenini kucağına alıp odasına götürdü. Dayısı karısını bir çuvala koymuştu birazdan da gömmeye gidecekti. Ama önce elince sigarası ile masada oturup bira içiyordu. Kız bunu fırsat bilip satırını aldı ve dayısının yanına geldi. Dayısı onu gördü. ”Her şeyi sen yaptın !” dedi. Ama o sırada kız onun üstüne atlamış ve başını kesmişti. Kız evde yalnız kalmıştı. O sırada karşısında annesini ve babasını gördü. Kız onlara yaklaştı ve ;

”İstediğinize yaptım anneciğim , babacığım.” dedi Ama hala evden gitmiyorlardı. Kız onlara başka ne istediklerini sordu. Onlarda satırı işaret ederek sıra sende dediler. ”Dayın , yengen , kuzenlerin artık bizim yanımızdalar sen de gelmek istemez misin ?” diye sordular. Kız satırı eline alıp kalbine sapladı ve dakikalar içerisinde öldü.

Aradan bir hafta geçti. Arazi sahibi eve geldi ve kızın cesedini görünce korktu. Hemen şehri arayıp şerif yollamaları gerektiğini söyledi. Şerif geldi ve yerdeki satırı eline aldı. Kızın sandığını açtı ve içinde bir belge buldu. Kızın psikoz olduğunu gördü.

Kız aslında hep yalnız yaşıyordu. Dayısı , yengesi , kuzenleri yoktu. Tabii ailesi de …

PSİKOZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin