Taehyung
Sanki bir süredir sosyal medyanın tutsağı olmuştum. Veya Yoongi'nin tutsağı.
Jimin'in odaya girmesiyle irkildim. O şu sıralar normal değildi. Bazen bozulmuş robot gibi gözleri donardı. Bazen ise derin düşüncelere dalardı. Onu iyi tanırdım normal hali bu olamazdı.
"Ne oldu sana Jimin? Sen normal değilsin farkında mısın?"dedim yine donmuş gözlerle karşılaşarak.
"Bilmiyorum Tae. Ama hep aklıma Jeon geliyor."
"İçindekileri dökmek ister misin?"
"İçimde dökülecek bişey olduğunu sanmıyorum hyung."güldü espiri yaptığını fark ettiğim sırada.
"Salak gel buraya!"sonra kollarımın arasına aldım küçük bedenini.
"Hyung Jeon çok tatlı biri. N-neden garip hissediyorum?"gözleri dolmuştu. Hemen ellerim devreye girdi ve sildim yanaklarına düşen damlaları.
"Ağlama Jimin-sshie. İnsanlar her zaman karşı cinse aşk beslemezler. Öyle bir kural yok!"dedim teselli ettiğimi düşünerek.
"S-sen de mi öylesin yoksa?"
"Bilmiyorum... Ama sanki Yoongi hyung... O çok... Nasıl desem anlatılamaz yaşanır."
"Oooo neler oluyormuş burda?"dedi güler yüz takınarak.
"Tamam tamam yeter bu kadar. Şu medyaya bakalım neler oluyormuş."aldım elime telefonu.
nam.joon:
Tanrım öğretmenlik neden bu kadar zor olmak zorunda?
3.457.521 beğenme
seokjin:benim kafa güzel şuan da ne yaptığımı bilmek istemezsiniz.
nam.joon:ne yapıyorsun merak ettim güzelim?@seokjin
seokjin:sen sorarsında söylemez miyim böbreğimdeki damarların kanı. Aslında başımı duvardan duvara vuruyordum.@nam.joon
mingi:
Niye yazmıyorsun? Kaç saat seni bekledim. Gelince ceza vereceğim.@taetae
taetae:sen bana kıyar mısın hyung?@mingi
mingi:veremeyeceğimi mi sanıyırsun? Ummadığın bi zamanda veririm bebeğim.@taetae
taetae:iyi öyle olsun;-)@mingi
jeon_kook:
Jimin-sshie bi öğrenci olabilirim ama birçok şey bilirim.@jimn
mingi: anan seni doğrucağına taş doğursaymış. PİS SAPIK! Utanıyorum senden.
jeon_kook:deme öyle hyung kırılıyorum.@mingi
seokjin:doğru diyor. Bir erkeğe öyle denilmez. Yavaş ol biraz. Benim gibi ol.@jeon_kook
mingi:uzun zamandır aklımda yatan bi soru var 'SİZİ BABANIZ MI DOĞURDU?!"@jeon_kook @seokjin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
instagram|TaeGi
FanfictionTaegi Jikook Namjin shipleri geçen bir hikaye. Umarım beğenirsiniz ilk hikayem:-)